پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی؛ لوانته vs بارسا

زمان ارسال : پنجشنبه 20 دی 1397
دو تیم بارسا و لوانته، امشب دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی را در ورزشگاه سیوتات د والنسیا برگزار خواهند کرد.
کمتر از یک ماه از تقابل دو تیم بارسلونا و لوانته در لیگ می‌گذرد و بار دیگر ورزشگاه شهر والنسیا، این بار در جام حذفی میزبان رویارویی دو باشگاه به رنگ آبی و اناری خواهد بود. دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری، امشب از ساعت 00:00 به وقت ایران کلید خواهد خورد و این در حالی است که هنوز داغ شکست سنگین 5 بر صفر، روی سینه شاگردان پاکو لوپز سنگینی می‌کند. هتریک لئو مسی و گل‌های لوئیز سوارز و جرارد پیکه در آن بازی، پیروزی شیرین خارج از خانه را برای کاتالانها به ارمغان آورد.

لیست بازیکنان

اسامی نفرات منختب ارنستو والورده برای سفر به والنسیا به این شرح است: تراشتگن، سمدو، بوسکتس، دنیس سوارز، کوتینیو، آرتور، دمبله، سیلسن، مالکوم، لنگله، موریو، روبرتو، آلنیا، ویدال، میراندا، پویگ، چومی و واگه.

همان طور که در این لیست مشاهده می‌شود، سرمربی بارسا به مسی، پیکه، راکیتیچ، سوارز، آلبا و مونیر استراحت داده است. از سویی، رافینیا، سمپر، اومتیتی و فرمایلن نیز مصدومان اردوی بارسا به شمار می‌روند. به نظر شما می‌توانیم امشب شاهد اولین بازی موریو و واگه در ترکیب آبی و اناری‌ها باشیم؟!

نکات کلیدی

بارسا، چهار دیدار از پنج بازی اخیر خود برابر لوانته را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آخرین شکست بارسایی‌ها به فصل قبل باز می‌گردد؛ جایی که با نتیجه پر گل 5 بر 4، قافیه را به حریف باختند تا رکورد شکست ناپذیری‌شان هم از بین برود.

هیچ کس این فصل به اندازه لئو مسی از بارسا و انیس باردی از لوانته، موفق به زدن گل از روی ضربات ایستگاهی نشده است.

دو بازیکن سابق بارسا، اویر اولازابال و روبن روچینا، در ترکیب لوانته به چشم می‌خورند.

طی سال‌های اخیر، این دو تیم دو بار در کوپا دل ری به یکدیگر برخورد کرده‌اند: سال 2004 بارسا دیدار رفت را با یک گل واگذار کرد، اما در بازی برگشت، به لطف گل‌های اینیستا، ساویولا و رونالدینیو، شکست را با پیروزی 3 بر یک عوض کرد.

10 سال بعد، بارسلونا در خانه حریف با هت تریک کریستین تیو با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و در نیوکمپ هم به پیروزی 5-1 رسید.


نقطه نظر مربی

ارنستو والورده، لوانته را حریفی آسان نمی‌داند و در مورد دیدار در والنسیا می‌گوید: «همه چیز الان برابر است؛ ما کار خودمان را می‌کنیم و انتظار یک بازی سخت برابر لوانته را داریم. آنها این را در رقابتهای لیگ هم ثابت کرده‌اند».

پخش زنده

شما می‌توانید دیدار بارسا برابر لوانته را امشب ساعت 00:00 از طریق شبکه سوم سیما تماشا کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.