پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خاویر زانتی : اسطوره آرژانتینی.

زمان ارسال : جمعه 25 خرداد 1397
استقامت ، وفاداری ، بی ادعا و رهبری مقتدر از خاصیت های زانتی هست . اینتری ها اون رو با لقب تراکتور صدا می زنند . به علت استقامت و قدرت بدنی که داشت . اگر در اینتر شما از وفاداری بپرسید اونها با انگشت زانتی را نشان می دهند .
کسی که از هر بازیکن دیگری بیشتر برای اینتر به میدان رفته. نزدیک به 800 بازی و 12 گل و فقط یک کارت قرمز.زانتی نزدیک به 20 سال برای اینتر بازی کرد و با این تیم به قهرمانی های زیادی رسید. در بین سال های 2006 تا 2010 زانتی از 156 بازی اینتر در ایتالیا در 154 بازی حضور داشت و فقط در دو بازی فرصت استراحت داشت .می توان گفت که در زمان حضور زانتی اینتر در منسجم ترین و بهترین دوران خود قرار داشت.
خاویر زانتی از معدود بازیکن های بود که پتانسیل بالایی برخوردار بود . پست اصلی اش هافبک راست و مدافع راست است اما به همین علت مربیان از او در پست های دیگر مثل مدافع میانی ، هافبک میانی ، هافبک دفاعی و ... استفاده می کردند.
زانتی با بی رحمی توسط مربیان آرژانتین در دو جام جهانی کنار گذاشته شد و به جای او بوردیسو و اوتامندی به تیم آمدند و نتیجه چیزی نبود جز باخت از آلمان در هر دو دوره و گل خوردن از جناح راست . اگر به مدافعاتن آرژانتین نگاه کنیم وجود همچین مدافع تمام عیاری بیداد می کند.
اگر از زانتی از غمناک ترین لحظه ی زندگی اش بپرسید او چنین می گوید:« وقتی قهرمان جام حذفی ایتالیا شدیم مادرم بهم زنگ زد تا به من تبریک بگوید . من به او گفتم در جشن قهرمانی هستیم و تلفن را قطع کردم . وقتی چند ساعت بعد تماس گرفتم مادرم دیگر زنده نبود ...»

زانتی جز 10 بازیکن آرژانتینی است که نامش در فهرست فیفا 100 آورده شده.
زانتی در سال 2010 توانست همراه اینتر جام چمپیونز لیگ را بالا ی سر خود بگیرد . در آ« هنگام هیچ کس از زانتی بیشتر گریه نکرد و هیچ کس هم نفهمید 15 سال جنگیدن برای رویا چه قدر سختی می خواهد .

سر انجام زانتی در آخرین بازی خانگی فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ که در مقابل لاتزیو انجام می‌شد که در این بازی تیم اینتر از لاتزیو۴–۱ پیروز میدان شد، برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. باشگاه اینتر برای این بازیکن مراسم خاص و با شکوهی را در آخر بازی برگزار کرد.

خاویر زانتی ، اسطوره ای مثل هیچکس...

موفق باشید
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.