پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۴ گل در ۳ بازی؛ بهترین شروع بنزما در لباس رئال مادرید

زمان ارسال : یکشنبه 11 شهریور 1397
دل کسی در برنابئو برای کریس تنگ نشده است!

به نقل از مارکا، رئال مادرید شنبه شب در حضور بیش از ۵۵ هزار تماشاگر حاضر در سانتیاگو برنابئو موفق شد با نتیجه ۴-۱ لگانس را مغلوب کند تا سومین برد متوالی را در ابتدای فصل جشن گیرد. ستاره رئال در این بازی بدون تردید کریم بنزما بود که به فاصله ۱۳ دقیقه، ۲ بار دروازه لگانس را گشود.

او ابتدا با ضربه سر روی ارسال کم نقص آسنسیو دروازه کوئبار را باز کرد. هرچند تصمیم داور در بازبینی این گل به مدد سیستم کمک داور ویدیویی باعث شد او برای شادی گل لحظاتی صبر کند. او سپس با دریافت پاس عرضی مارسلو و یک و دو با مودریچ با ضربه ای زمینی گل دوم خود و گل سوم رئال را هم وارد دروازه لگانس کرد تا نقش مهمی در این پیروزی پر گل ایفا کرده باشد.

با احتساب ۲ گل بنزما در مقابل ژیرونا، آمار بنزما تا پایان هفته سوم لالیگا به ۴ گل رسیده است. اگر گل او در سوپرجام اروپا مقابل اتلتیکو را نیز در نظر بگیریم، آمار کلی وی به ۵ گل در همین ابتدای فصل می‌رسد.

برای این که مطمئن شویم بنزما روزهای کابوس وار فصل قبل را به دست فراموشی سپرده کافی است یادآوری کنیم وی برای زدن گل چهارم خود در لالیگای ۱۸-۲۰۱۷، تا هفته بیست و پنجم صبر کرد! او در اواخر فوریه و در مقابل آلاوز بالاخره ۴ گله شد و در نهایت لالیگا را با زدن تنها ۵ گل به پایان برد.

از زمان پیوستن بنزما به رئال در تابستان ۲۰۰۹، این بهترین شروع بنزما در پیراهن رئال مادرید بوده است. جولن لوپتگی در پایان بازی مقابل لگانس اظهار داشت چرا بنزما نتواند در طول فصل بیش از ۴۰ گل به ثمر برساند. خروج رونالدو از مادرید بنزما و بیل را رها کرده و آن ها بار اصلی تیم در گلزنی را به دوش کشیده اند.

در شروع فصل، لبخند روی لبان همه مادریدی ها دیده می‌شود. بیل در ۳ بازی به ۳ گل رسیده و رئال بعد از ۳ هغته، ۱۰ گل وارد دروازه رقبایش کرده است. به نظر می‌رسد فعلا دل کسی برای رونالدو تنگ نشده است!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.