پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

173- بارسا در جام جهانی - بخش ششم- برند شوستر

زمان ارسال : پنجشنبه 24 خرداد 1397
منبع : سایت رسمی باشگاه

برند شوستر یکی از بهترین هافبک های زمان خود بود. در سن 20 سالگی، او بازیکن اصلی تیم ملی آلمان بود که در سال 1980 قهرمان اروپا در ایتالیا شد.

دو سال بعد او نتوانست در جام جهانی اسپانیا به علت آسیب جدی بازی کند.

در سال 1983، در حالی که تنها 23 سال داشت و با 21 بازی بین المللی شوستر فرصتی را برای بازی در یک بازی دوستانه با آلبانی به علت تولد پسرش در همان روز رد کرد. این تصمیم او وفشار رسانه ها و روابط بحث انگیز آن با مطبوعات بازیکن را از "Die Mannschaft" منع کرد.

او بعدها با یوپ دروال، مربی تیم ملی آلمان، اختلافاتی پیدا کرد که باعث شد این ستاره‌ی استثنایی در سن ۲۴ سالگی برای همیشه با تیم ملی آلمان وداع کند. بعدها در زمان مربیگری بکن‌باوئر، قیصر آلمان نیز نتوانست شوستر را به تیم ملی آلمان بازگرداند.

سال ۱۹۸۰، شوستر به دلیل بروز اختلافاتی با سرپرستان باشگاه اف ث کلن، علیرغم داشتن قراردادی معتبر تا سال ۱۹۸۲، به همکاری خود با این تیم خاتمه داد و پس از کشمکشهای زیاد، سرانجام به باشگاه پرآوازه اسپانیایی اف ث بارسلونا پیوست. اسپانیا به وطن دوم برند شوستر بدل شد.
 
شوستر هشت سال در خدمت باشگاه بارسلونا بود و در طی این مدت به موفقیتهای چشمگیری دست یافت، از جمله قهرمانی لیگ اسپانیا در سال ۱۹۸۵، سه عنوان نایب قهرمانی این لیگ در سالهای ۱۹۸۲، ۸۶ و ۸۷، و سه عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا در سالهای ۱۹۸۱، ۸۳ و ۸۸. برند شوستر اگر چه ۸ سال پیراهن بارسلونا را بر تن داشت، اما حضور او در این تیم همواره با اختلاف نظر و درگیریهای گوناگون با مربیان و سرپرستان بارسلونا همراه بود.
 
این فوتبالیست پرتوان آلمانی که به «فرشته مو طلایی» و همچنین «سان برناردو» یا «برناردو مقدس» شهرت یافته بود، در سال ۱۹۸۸ بارسلونا را سرانجام ترک کرد و به رقیب دیرینه و سرسخت این تیم، یعنی باشگاه صاحب نام رئال مادرید ملحق شد. شوستر تا سال ۱۹۹۰ در خدمت رئال بود و در طی این مدت کوتاه دو بار عنوان قهرمانی لیگ دسته اول اسپانیا را کسب کرد و یک بار هم به عنوان قهرمانی جام حذفی این کشور دست یافت.

در سال ۱۹۹۰ شوستر قرارداد خود را بار دیگر به خاطر بروز اختلافات با سرپرستان باشگاهش فسخ کرد و اگر چه قصد داشت به وطنش آلمان بازگردد و به یکی از تیم‌های بوندسلیگا بپوندد، اما سرانجام در همان لیگ اسپانیا ماندگار شد و قراردادی با باشگاه معروف آتلتیکو مادرید به امضا رساند و سه سال در این باشگاه توپ زد.

برند شوستر مجموعا ۳۱۶ بازی در لیگ دسته اول اسپانیا انجام داد و ۸۷ گل نیز در این دیدارها به ثمر رساند.
 
این ستاره آلمانی در سال ۱۹۹۳ به وطنش آلمان بازگشت و آخرین سالهای فعالیت حرفه‌ای خود را در تیم بایر لورکوزن سپری کرد. شوستر پس از پایان فعالیتش به عنوان بازیکن صحنه فوتبال را ترک نکرد و به عنوان مربی قدم به صحنه گذاشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.