پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

711- همراهی تیم راگبی بارسا در تور پیش فصل تیم فوتبال بارسا

زمان ارسال : سه شنبه 25 تیر 1398
منبع : سایت رسمی باشگاه

تیم راگبی بارسا در تور پیش فصل با تیم فوتبال بارسا.

مسابقات قهرمانی جهان راگبی که در سال جاری در ژاپن برگزار میشود، تیم راگبی بارسا همراه تیم فوتبال در تور پیش فصل برای ترویج نام تجاری بارسا خواهد بود.

تیم راگبی بارسا اولین تیمی است که به تیم فوتبال خواهد پیوست، در یک تور که از 21 ژوئیه آغاز خواهد شد و تا 28 ژوئیه ادامه خواهد داشت شامل بازدید از شهرهای توکیو و تیم کوبه خواهد بود.

این تور بهترین راه برای نشان دادن دنیای فوتبال است که باشگاه بارسلونا یک باشگاه منحصر به فرد در جهان است که به ریشه هایش اعتقاد دارد. بنابراین یک ورزش تاریخی بارسا مانند راگبی که در سال 1924 تاسیس شد اما با سابقه مسابقات بین اعضا از سال 1902 فعالیت میکند برای اولین بار در تور تابستانی شرکت خواهد کرد.

در حقیقت این تور یک فرصت عالی برای افزایش آگاهی از این بخش باشگاه و تقویت نام تجاری بارسا در کشوری است که راگبی یکی از محبوبترین ورزشها است.

این برای دومین بار است که تیم فوتبال به همراه تیمی دیگر از باشگاه در تور پیش فصل شرکت خواهد کرد در فصل گذشته تیم زنان بارسا در تورپیش فصل ایالات متحده همراه تیم فوتبال بود.

با این وجود، این اولین بار نیست که تیم راگبی شبه جزیره را ترک میکند. انها قبلا در سال 1928 در یک تور کوچک که بین بهترین تیمهای قاره ها برگزار شد شرکت کردند.

در طول هفت روز تور، تیم راگبی بارسا از دوباشگاه آسیایی بازدید خواهد کرد. نخستین باشگاه که در شهر توکیو قرار دارد و تیم دانشگاهی است که با دانشگاه وستا ارتباط دارد. اولین جلسه آموزشی در 22 ژوئیه در دانشگاه وستا با تیم این دانشگاه تمرینات مشترکی خواهند داشت. در همان روز بارسا یک کلینیک را راه اندازی خواهد کرد، جایی که بازیکنان باشگاه همراه با بازیکنان محلی مربیان حاضر در آکادمی آموزش خواهند داشت.

بارسا سپس از kobelco steelers ، قهرمان کنونی کشور ژاپن و ستاره های راگبی جهان مانند دن کارتر، برودی راتالیک و اندرو الیس که در این تیم بازی میکنند بازدید خواهد کرد. روز 5شنبه 25 ژوئیه صبح یک جلسه بین اعضای هیئت مدیره دو طرف برگزار خواهد شد و بارسا در تمرینات این تیم حضور خواهد یافت.

این تور به مناسبت یکسال تقریبا موفق برای تیم راگبی خواهد بود. آنها قبل از شروع فصل با پیروزی در سوپر جام کاتالان به لطف پیروزی 21 بر 17 در مقابل UE Santboiana ، فینال کوپا دل ری (اولین بار در 34 سال گذشته) و واحد شرایط برای بازی در لیگ را بدست آوردند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.