پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دست آورد های نقل وانتقالات چه بودند؟

زمان ارسال : شنبه 11 شهریور 1396
باید قبول کرد که ما در نقل وانتقالات عالی نبودیم ، حتی خوب هم نبودیم! اما خیلی از هواداران از همین حالا دارند بر سر قبر سه گانه می گریند! درست است به اهدافی که در نقل وانتقالات داشتیم نرسیدیم ؛ به دنبال تقویت خط هافبک بودیم و یکدفعه ای نیمار را هم از دست دادیم و مدت بسیاری در پی جانشینش بودیم . درست است دوماه بیهوده پای کوتینیو نشستیم وسر آخر صاحب پائولینیو شدیم ولی قطعا این تیم با تیم فصل قبل تفاوت های بسیاری کرده است ونمی شود گفت که این تیم همان تیمی است که با دو اختلاف امتیاز لالیگا را به رئال باخت وبه دلیل یک سری اشتباهات فردی در تورین اروپا را هم از دست داد . این تیم دست آورد هایی هم داشته و تغییر کرده که می تواند ما را به سه گانه امیدوار کند . اما این دست آوردها چه بودند؟
1_ تعدادی از بازیکنانی که به دردمان نمی خوردند از تیم رفتند ، یکی جرمی متیو بود که از مقصر های اصلی شکست در تورین بود. یک سری از بازیکنانی هم که به آن ها بازی نمی رسید رفتند مثل سمپر و مونیر و کریستین تیو ، در این قسمت خوشبینانه ترین قسمتش خلاص شدن از شر متیو بود که علت بسیاری از باخت های بارسا در فصل قبل بود.
2_دفاع راست که در فصل قبل تبدیل به پاشنه ی آشیل بارسا شده بود در این فصل با آمدن سمدو و رهایی ویدال از بند مصدومیت ، این مشکل بزرگ حل شده وسرجی روبرتو به پست اصلیش برگشته تا به گونه ای به تقویت هافبک کمک کند .
3_ دمبله بهتر از نیمار: شاید بارها این حرف را از دهان گزارشگر بازی شنیده باشید که اگر نیمار پای چپ قدرتمند تری داشت این موقعیت اکنون به گل تبدیل شده بود.ضمن این که بارها از دریبل های بد موقعش عصبانی شده اید. او در فصل قبل هفتصد بار توپ را به دلیل دریبل هایش از دست داد.توپ هایی که بعضی هایشان تبدیل به گل شدند و کار را برای بارسا سخت کردند . اما دمبله بازیکنی دوپا است و همچنین دریبل های به جا وبه موقعی دارد ونمی خواهد هر دقیقه تکنیکش را به رخ بکشد .ضمن این که او فقط بیست سال دارد و جای پیشرفتش بسیار است.
4_ دلوفئو:شاید خیلی هایتان بازی او را نپسندیده باشید اما قطعا او هنوز بهترین عملکردش را به نمایش نگذاشته است و می تواند بهتر از این ها باشد وقطع به یقین او بازیکنی بهتر از سرجی سمپر ، مونیر ورافینیای اغلب مصدوم است به شرط این که از او درست استفاده شود.
5_جنگنده تر شدن خط هافبک : با حضور پائولینیو در خط هافبک بارسا وهمچنین آمدن یری مینا در نیم فصل کمربند میانی بارسا بی رحم تر از گذشته خواهد شد و ضمن کمتر گل خوردن ، می تواند با انجام پرسینگ بهتر ، به فلسفه ی گذشته اش باز گردد.
6_ جوان گرایی نکته ای است که در نقل وانتقالات انجام دادیم ، چیزی که انریکه در فصل گذشته انجام نداد ولی حالا همه ی بازیکنانی که گرفتیم به غیر از پائولینیو جوان هستند وبا قرار گرفتن در کنار والورده می توانند پیشرفت کنند و به اوج آمادگی برسند . نمی دانم این حرف را قبول دارید یا نه ولی به نظر دنیس سوارز نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده است و به نظرم هر چند سخت است ولی باید یه فصل دیگر به آندره گومز فرصت داد.
در آخر باید گفت این تیم قطعا از هر نظر از فصل قبل بهتر شده است هر چند می توانست خیلی از این ها بهتر باشد ولی تیم دست وپا بسته ای نیست و پر از جوان هایی خوش ذوق وآینده دار است و سرمربی این تیم هم کسی است که بر عکس مربی قبلی به جوانان اهمیت زیادی می دهد واین نکته ای است که در طول فصل به چشم خواهد آمد ؛ تنها باید امیدوار بود ومنتظر فتح جام های بزرگ.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.