پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

علاقه آبیدال به امرسون دسوزا!

زمان ارسال : شنبه 29 دی 1397
اریک آبیدال، مدیرورزشی بارسلونا جذب زودهنگام امرسون دسوزا جونیور، دفاع راست برزیلی مینیرو را پیشنهاد داده است.
امرسون که دوشنبه هفته پیش 20 ساله شد، عملکرد بسیار خوبی در اتلتیکو مینیروی برزیل داشته و یکی از پدیده‌های فصل این کشور فوتبال خیز بوده است. از مدت‌ها قبل مدیربرنامه سابق امرسون این بازیکن را به بارسلونا پیشنهاد کرده بود اما قضیه تا وقتی که آندره کاری او را پیشنهاد نکرد، جدی نشد. اریک آبیدال تماشای عملکرد امرسون را در برنامه‌هایش گنجاند و اخیرا بازی او مقابل گرمیو را تماشا کرده است.
به گزارش میگل ریکو از موندو دپورتیوو، آبیدال پس از دیدن بازی امرسون در مقابل یکی از بهترین تیم‌های برزیل پیشنهاد کرده بارسا هرچه زودتر خریدش را قطعی کند. پیشنهاد آبیدال هم برگرفته از متقاعد شدن او نسبت به کیفیت امرسون بوده هم حضور قریب الوقوع این مدافع در کوپا آمریکای زیر 20 ساله‌ها که می‌تواند باعث افزایش قیمت او شود. بارسا در تلاش بود تا پرونده خرید امرسون را هرچه زودتر ببندد ولی مشکل پر بودن سهمیه بازیکنان خارجی وجود دارد. سه سهمیه بارسا اکنون توسط آرتور، ویدال و مالکوم پر شده است. البته اگرچه آبیدال تحت تاثیر عملکرد امرسون قرار گرفته اما هنوز تردیدهایی نسبت به آمادگی این مدافع برای بازی در بارسلونا وجود دارد.
به همین خاطر هم بارسا پروسه‌ هوشمندانه‌ای طراحی کرده است. بارسا می‌خواهد با شراکت بتیس، امرسون را به لالیگا منتقل کند تا یک فصل و نیم - یا فقط یک فصل - در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا زیرنظر مربی صاحب سبکی چون کیکه ستین کار کند تا مشخص شود این بازیکن کیفیت لازم برای بازی در بارسلونا را دارد یا خیر. در تابستان 2020 بارسا تصمیم خواهد گرفت امرسون را به طور دائم به بتیس بفروشد یا آن را به تیم دیگری با پیشنهادی بهتر واگذار کند یا آن را وارد ترکیبش کند.
بارسا حاضر است روی امرسون سرمایه گذاری کند اما قصد دارد اول مطمئن شود او کیفیت لازم برای بازی در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا و اروپا را دارد یا خیر. انتقال به بتیس با در نظر گرفتن همه جوانب، بهترین کار ممکن برای رسیدن به پاسخ این سوال است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.