پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هدف بارسلونا در نقل و انتقالات چیست؟

زمان ارسال : سه شنبه 2 بهمن 1397
پس از سه فصل قهرمانی پیایی رئال مادرید در اروپا، باشگاه بارسلونا از ابتدای فصل تمام فکر و ذکرش را به پس‌گرفتن این جام با ارزش معطوف کرده است. در این راه هزینه‌های فراوانی هم متحمل شد که در صورت ناکامی می‌تواند این باشگاه را تحت فشار قرار دهد.
آبی و اناری‌ها پس از جدایی نیمار کاملا سرگردان راهی بازار نقل و انتقالات شده اند و تقریبا پیراهن تیمشان را به تن هر بازیکنی که خوششان بیاید می‌کنند. دمبله با 145 میلیون یورو و کوتینیو با 160 میلیون دو خرید اساسی بوده‌اند که تقریبا ارزش خود را ثابت کرده‌اند. خصوصا دمبله که با توجه به پتانسیل و سن و سالش می‌تواند به ستاره بزرگی تبدیل شود.
اما در این میان خرید‌هایی هم بوده‌اند که تنها برای خوب شدن حال روحی بارسا وارد این تیم شدند نه به دلایل فنی! کلمنت لنگلت با 36 میلیون از سویا به این تیم پیوست اما هرگز نتوانسته در حدو اندازه‌های پیکه و اومتیتی باشد تا همین حالا نیز آبیدال و بارتومئو به دنبال جذب د‌لیخت از آژاکس باشند. تیم کاتالانی 1 ماه پیش موریل را هم در پست دفاع خرید و مشخص نیست جایی در آینده تیم خواهد داشت یا خیر؟
در پست‌های دیگر نیز وضعیت به همین ترتیب است. آرتور ملو به ترکیب اصلی رسید اما راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آلنا، روبرتو، رافینیا (پس از مصدومیت) و دنیس سوارز.
در خط حمله نیز مالکوم تنها در دقایق پایانی به میدان می‌رود و هرروز یک نام جدید از راهروهای این باشگاه به گوش می‌رسد. نکته جالب و اما تلخ ماجرا این است که والورده کماکان بدون حضور لیونل مسی تیمی سردرگم را به میدان می‌فرستد که حتی برابر تیم‌هایی مانند لگانس هم به مشکل می‌خورد. این خرید‌های بی هدف در حالی اتفاق می‌افتد که تیفوسی‌های بارسا شدیدا از مدیران تیم بابت عدم توجه به لاماسیا گلایه دارند. آکادمی که سال‌ها برای شهرت بیشتر آن در رسانه‌های حامی باشگاه تلاش شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.