پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک درخواست. یا یک نظرسنجی

زمان ارسال : چهارشنبه 30 خرداد 1397
باسلام و خسته نباشید خدمت مدریت سایت و کاربران گرامی.
راستش چند وقتیه ک بعضی از دوستان زیر همه ی خبرها پارو خیلی فراتر بردن و اظهار نظر بیجا میکنن توی این سایت. و به نوعی زیر هر خبر دنبال تنش هستن. من هم کلا اهل این نیستم ک بخوام با کسی دعوا کنم یا به نوعی توی این تنش ها شرکت کنم. ولی این دوست عزیزمون زیر هرپست همش به والورده و بارتومئو فحاشی میکنن و همش حرفهای تکراری میزنن. واقعا خیلی ها رو دارن از سایت زده میکنن. من و چند تا از دوستانم به خاطر ایشون جرئت نظر دادن نداریم توی این سایت. من 3ساله توی این سایت عضو هستم حاشیه ای نداشتم و دنبال حاشیه هم نبودم. ولی ایشون در نظرات ما هم دخالت میکنن و دنبال اینن حرف خودشونو به کرسی بنشونن.من و بعضی کاربرها به خاطر این حرکت واقعا دوست نداریم دیگه نظر بدیم چون بعد هر نظر باید منتظر جبهه های ایشون باشیم.
چند نکته رو هم میگم و حرفی ندارم .
دوست عزیز. وظیفه ی بارتومئو خرید کردن نیست. اینو بفهمید عاجزانه میگم. مشکل تیم ما فقط مدیر ورزشی بوده و هر مشکلی هم ک بوده باید خرده اش رو مدیر ورزشی بگیرید نه به بارتومئویی ک از لحاظ تجاری فوق العاده عمل کرده.
والورده مرد ترسویی نیست. یادمه اول فصل خیلی میگفتن این فصل جام نمیگیریم با این وضعیتی ک نیمار رفته و خط هافبکمون یک سال پیرتر شده و 4ساله دارن کنار هم بازی میکنن. با این وضعیت ک دمبله مصدوم شده و نیمار جانشینی نداره . والورده دفاعی بود چون مهره ی تهاجمی نداشت.
از لاماسیا نمیشه بازیکنی آورد وقتی بازیکن آنچنانی در حد ژاوی و اینیستا در اون وجود نداشته. فکر نکنیم که توی لاماسیا پر از پیکه و پویول و بوسکتس و والدس و مسی است. خیر. بزرگترین بازیکنای لاماسیا همین روبرتو و رافینیا ی خودمون بودن.
نباید بازیکن 16ساله رو از لاماسیا فیکس تیم کرد. وقتی هنوز 1سال نیست ک به تیم جوانان رفته و هنوز توی بارسای بی هم بازی نکرده.
ازتون خواهش میکنم با این کاربر عزیزمون @FCBARCA1899 برخورد کنید. از همه ی کاربران گرامی هم میخوام ک نظر خودشون رو در این باره بگن. چون فضای سایت داره به تنش کشیده میشه و ایشون کلا دنبال دعوا میگردن و فقط نظرات تکراری درباره ی بارتومئو و والورده میدن.
با تشکر از شما مدریت سایت بابت زحماتتون.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.