پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هنگامی که یوئیچی تاکاهاشی ( سازنده فوتبالیست ها ) آینده رو پیشبینی کرد !!!

زمان ارسال : پنجشنبه 8 آذر 1397
یوئیچی تاکاهاشی سازنده انیمه فوتبالیست ها حدود 25 سال پیش پنالدو وکینگ مسی ( کاکرو و سوباسا) رو ساخت .

اون رفتن مسی به بارسا و تبدیل شدنش به یه اسطوره رو و رفتن پنالدو به یووه رو سال ها پیش پیشبنی کرده بود. :/



یوئیچی تاکاهاشی، خالق و تصویرگر مجموعه داستان های «کاپیتان سوباسا» بارها در جاهای مختلف اعلام کرده بود که برای شخصیت پردازی ستاره های این کارتون از بازیکنان باشگاه بارسلونا الهام می گرفته و این باشگاه را به عنوان منبع و الگوی فوتبالی در ذهن داشته.

شخصیت های مختلف کارتون به باشگاه های مهم وارد می شوند و با توجه به تکنیک آنها عمل می کنند. خود سوباسا در دنیای داستان، در «سائوپائولو» برزیل تبدیل به بازیکنی حرفه ای می شود و از آنجا به بارسلونا می رود.

البته به اسم بارسلونا هیچ وقت در هیچ کدام از کمیک ها اشاره ای نمی شود و اسم مستعار «کاتالونیا» را برایش در نظر می گیرد. سوباسا در تمرینات خوب ظاهر می شود و همه توانایی هایش را به نمایش می گذارد اما مربی آلمانی تیم که ملهم از شخصیت لوییس فن خال، مربی آن زمان بارسلوناست او را از ترکیب تیم خارج می کند چون معتقد است سوباسا و ریووئال (الهام گرفته از شخصیت ریوالدو) نمی توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند.

(ستاره های الهام گرفته از سوباسا) :

علاوه بر اینکه یوئیچی تاکاهاشی، خالق سوباسا او به لحاظ تکنیک، وضعیت بدنی و بازی به مهاجم فوتبال باشگاه های مهم دنیا شبیه می داند. بسیاری از بازیکنان مطرح دنیا هم پیشرفت شان در دنیای فوتبال را مدیون سوباسا هستند. از سال 1981 که اولین مجموعه کمیک استریپ فوتبالیست ها منتشر شد تا الان، سوباسا مشوق بسیاری از ستاره ها بوده است.

لیونل مسی، زین الدین زیدان، الساندرو دل پیرو، فرناندو تورس، الکسیس سانچز، آندره اینی یستا و ... با الهام از این سریال کارتونی و مجموعه کمیک، فوتبال را به عنوان شغل حرفه ای شان انتخاب کردند.

سرنوشت سایر شخصیت ها

کاکرو هم به باشگاه «یوونتوس» که حالا باز با اسم (اف سی پایمونته) شناخته می شود می رود. در آلمان، گنزو واکی بایاشی و تیم بوندس لیگایی اش «هامبورگ» (به نام گرانوالد در انیمیشن)، مقابل بایرن مونیخ (روتبرگ در انیمیشن) بازی می کند. با وجود بازی درخشان واکی بایاشی در آخرین لحظات بازی، بایرن مونیخی ها موفق می شوند در یک ضد حمله و روی اشتباه واکی نتیجه بازی را 2-1 به نفع خود تغییر دهند.
در ظمن سوباسا اوزارا با سانائی ( اونی که با پرچم تشویقش میکرد ) ازدواج میکنه .: دقیقا مثه ازوداج مسی و زنش که دوستای بچگی بودن

و در پایین نقاشی یوئیچی تاکاهاشی که بازیکنای بارسا رو کشیده بود میبیند ( فقط برای سوزش زغالی ها که بفهمن سازنده فوتبالیست ها بارسایی بوده ) :))
بعله اون یه بارسایی اصیله :)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.