پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیوکمپ

زمان ارسال : سه شنبه 9 مرداد 1397
ه گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسلونا سعی دارند اعتبار برند تجاری خود را بالا ببرند. مدیران باشگاه نیز این موضوع را پنهان نکرده و سعی دارند به عنوان بخش اصلی برنامه خود، در این راستا گام بردارند.


یکی از مدیران باشگاه بارسلونا در این رابطه گفت:" چیزی که برای ما مهم است، برند ماست که منابع لازم برای رقابتی بودن را به ما می‌رساند."








تور پیش فصل بارسلونا، امسال در آمریکا برگزار شد ولی علتش این نبود که بازیکنان آمادگی بهتری پیدا می‌کنند بلکه این تور به این علت در ایالات متحده برگزار شد که اسپانسر مناسبی برای اهداف پیش رو جذب باشگاه شود. همچنین آبی اناری ها از سال بعد به چین و ژاپن سفر خواهند کرد تا بتوانند بازار آسیا را نیز جذب خود کنند.


حالا اگر اعضای هیئت مدیره باشگاه موافقت کنند، شریکی برای نام ورزشگاه نوکمپ به ثبت خواهد رسید. طبق رای گیری که در سال 2015 برگزار شد، بنا بر این شد که توافقی 200 میلیون یورویی برای جذب اسپانسری برای بازسازی نوکمپ انجام شود. حالا با گذشت سه سال از این موضوع، در حالی که این پروژه شروع نشده، باشگاه به این نتیجه رسیده که 300 میلیون یورو برای این موضوع نیاز است.


این احتمال وجود دارد که کمپانی های آمریکایی و آسیایی شریک بارسلونا شوند، هر چند که هنوز توافقی حاصل نشده است. با این حال گفته می‌شود که در سال 2019 این پروژه شروع خواهد شد.

* بارسلونا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.