پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زشت ترین اخلاق کریستیانو رونالدو را بشناسید!

زمان ارسال : دوشنبه 20 فروردین 1397
غرور بسیار بالای او باعث شده است تا بسیاری از بازیکنان و دوستانش متحمل رنج های بسیار شوند، رونالدو به خودخواهی در درون زمین مشهور است، اما او این خصلت بد را هم با خود به خانه می برد! کریستیانو انسانی بسیار افراطی در عقایدش است! می خواهد همیشه همه چیز مطابق میلش به پیش برود و همنی مسئله علت جدایی او از ایرنا شایک بود.



ایرنا شایک نامزد سابق خود را کودکی مهربان و لجباز اما هیولا صفت می داند، چرا که او در خاطرات خود در مصاحبه با رویترز اذعان داشته بود: هرگز متوجه نبودم او تا چه حد خودخواه است، کریستیانو کودکی بسیار سختی داشته است و از همین رو رفتار هایش غیر قابل کنترل بود، او حتی در زندگی شخصی من دخالت های بی مورد می کرد، من می خواستم انسانی آزاد برای آرزوهایم باشم، اما او هموازه مانعی بزرگ برای من بود.



به یاد دارم در مهمانی 13 جولای، آن شب نحس، هنگامی که دوستانم به خانه من وارد شدند او با فریاد هایش آنها را وشت زده کرد، می خواست محل سکونتمان چیزی شبیه به خانه سالمندان باشد، آرامش او آرامشی کاذب بود، من هم می خواستم حقی برای لحظات زندگی ام داشته باشم و آن را صرف شادی کنم، اما رونالدو حصاری بزرگ را به دور من کشیده بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.