پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلکس مورگان و لیک مارتنز؛ لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فوتبال زنان!

زمان ارسال : شنبه 22 اردیبهشت 1397
آلکس مورگان هرگز نتوانسته است عنوان برترین بازیکن سال فوتبال زنان را از آن خود کند و از رقیب هلندی اش عقب است، اما شروعی دوباره از او همه چیز را برای لیک مارتنز بسیار سخت کرده است.




انتخاب های اشتباه قطعا آینده هر ستاره ای را به چالش خواهد کشید! همانند ماجرایی آلکس مورگان آمریکایی این روزها سخت درگیر آن است و به دنبال آن است تا با تغییر مسیر خود، آینده اش را متحول سازد.




از آلکس مورگان و لیک مارتنز به عنوان دو سوپر استار دنیای فوتبال زنان یاد می شود که در این سال ها سخت درگیر رقابت با یکدیگر بوده اند و توانسته اند نگاه های زیادی را به سوی خود معطوف سازند، البته مارتنز هلندی همیشه یک گام از مورگان جلوتر بوده است، چرا که او در راس دید نشریات بود و پیراهنش، پیراهنی از جنس واقعی فوتبال قلمداد می شد.




بارسلونا همانند ابری بی پایان است که بر شهری بزرگ سایه انداخته است! این شهر، فوتبال دنیاست که تحت قدرت بارسلونا به زیر سایه آن رفته است تا حتی فوتبال زنانش نیز با حضور ستاره هایی همانند مارتنز حرف اول را در هر زمینه بزنندو





سال گذشته این ستاره هلندی توانست عنوان برترین بازیکن زن فوتبال جهان را از آن خود کند تا باشگاه آبی اناری ها تنها به لیونل مسی خود افتخار نکند و با چشم دیگرش ستاره فوتبال زنان خود را نیز دنبال کند و بر روی مانور های زیادی بدهد.





مورگان که روزی قرار بود کریستیانو رونالدو فوتبال زنان باشد، این روزها در المپیک مارسی توپ می زند! او پیش از این نیز در پورتلند تورنز حاضر بود تا به صورت قرضی راهی لوشامپیونه زنان شود و انتخابی حداقل بهتر را داشته باشد و بتواند به سطح اول فوتبال اروپا نزدیک تر شود و برای مهار لیک مارتنز راه را با سرعت بهتری سپری کند.




اگر بخواهیم به طور کلی این دو ستاره فوتبال زنان را با یکدیگر مقایسه کنیم، هم اکنون لیونل مسی زنان (لیک مارتنز) از کریستیانو رونالدو فوتبال زنان (الکس مورگان) با برتری ویژه ای جلو است، اما اتفاقات و روند رو به رشد مورگان می گوید که او به زودی ستاره بارسلونا زنان را مهار خواهد کرد.




نویسنده: امیر دریکوند
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.