پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین وضعیت نقل و انتقالات بارسلونا

زمان ارسال : پنجشنبه 17 خرداد 1397
آبی اناری ها در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند، اما این برای فتح لیگ قهرمانان کافی نبود و آنها نیاز به تقویت تیم خود دارند.





پس از خروج نیمار، بارسا در خط حمله کمی دچار مشکل شد و از این رو سران بارسا قصد دارند در این فصل آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرند که البته طی روز های اخیر برخی از رسانه های اسپانیایی و فرانسوی این انتقال را منتفی می داند چرا که شماره 7 اتلتیکو قصد تمدید با تیمش را دارد. البته هنوز خود این بازیکن مصاحبه ای در این باره انجام نداده است.





یکی دیگر از گزینه های خرید بارسا طی این روز ها، محمد صلاح است که گفته می شود در صورتی که بارسایی ها در خرید گریزمان موفق نباشند به سراغ ستاره مصری لیورپول خواهند رفت. ضمن اینکه صلاح به باشگاه رئال مادرید هم لینک شده است.






کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام هم از گزینه های جانشینی آندرس اینیستا نام برده می شود. این ستاره دانمارکی که خودش را برای حضور در جام جهانی 2018 آماده می کند، تمایلی زیادی برای پیوستن به بارسا دارد و این موضوع را بارها در رسانه ها عنوان کرده است و حضور او در نیوکمپ دور از ذهن نخواهد بود.






تیاگو آلکانترا که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را هم دارد، یکی دیگر از گزینه های این تیم در فصل نقل و انتقالات خواهد بود و گفته می شود این هافبک اسپانیایی بایرن، با مبلغ 50 میلیون یورو + لوکاس دینیه به جمع آبی اناری ها اضافه خواهد شد.





کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی سویا، دیگر خرید احتمالی بارسا در فصل آینده خواهد بود، چرا که والورده برای تقویت خط دفاعی خود نیاز به یک مدافع مستحکم دارد و این یکی از خصوصیات لنگلت است. حضور این مدافع فرانسوی در ترکیب بارسا بسیار محتمل است و گفته می شود مذاکرات به خوبی در حال پیگیری است.




بازیکنان دیگری مانند توماس لیمار، پیانیچ، داوید آلابا، کولیبالی و متایس دی لیخت به بارسا لینک شده اند، که ممکن است این انتقال ها صورت بگیرد و باید منتظر باشیم




همچنین باید گفت جاسپر سیلسن، آندره گومز، پاکو آلکاسر، لوکاس دینیه و یری مینا بازیکنانی هستند که با مواجه شدن پیشنهادهای خوب، بارسا را ترک خواهند کرد.




مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.