پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به دنبال فتح اولین جام فصل در کازابلانکا (نظرسنجی)

زمان ارسال : شنبه 20 مرداد 1397
بامداد دوشنبه از ساعت 00:30 بامداد در کشور مراکش دو تیم بارسلونا و سویا سوپر جام اسپانیا در سال 2018 را برگزار خواهند کرد.



بارسلونا با هدایت ارنستو والورده امیدوار است با توجه به بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است، بتواند در همه رقابتها با قدرت شرکت کند. آبی و اناری پوشان تا کنون 5 بازیکن، آرتور ملو، کلمنت لنگلت، موسی واگوئه، مالکوم و آرتورو ویدال را به خدمت گرفته است. بارسلونا فصل گذشته در اولین حضور والورده موفق شد دو جام داخلی ( لالیگا و جام حذفی) را فتح کند.




سویا فصل گذشته در لالیگا به مقامی بهتر از هفتمی دست نیافت و در جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری در فینال با 5 گل بازی را به بارسلونا واگذار کرد. دیدار سوپر جام اسپانیا هر ساله به صورت رفت و برگشت برگزار می شد اما امسال با تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار شد به صورت تک بازی در کشور مراکش برگزار شود که با مخالفت شدید باشگاه سویا مواجه شدند. سرانجام این باشگاه قبول کرد در تک بازی سوپر جام اسپانیا شرکت کند.




حضور کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی آبی و ناری پوشان اتفاق ویژه این دیدار خواهد بود. این مدافع فصل گذشته درسویا توپ می زد و این فصل با نظر والورده به جمع کاتالان ها اضافه شد. بلوگرانا در سه بازی پیش فصل در تور آمریکا نتایج دور از انتظاری کسب کردند و هوادران این تیم را برای فصل جدید نگران کردند. اما نکته امیدوار کننده اضافه شدن بازیکنان و ستاره های اصلی تیم است که بتوانند نتایج ضعیف پیش فصل را جبران کنند.




دوستان پیش بینی شما از نتیجه این بازی چگونه است؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.