پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مورد عجیبِ بارسلونا در لالیگا + رکوردی منحصر به فرد کیکه ستین + ...

زمان ارسال : دوشنبه 21 آبان 1397
دربی شهر منچستر به روایت بلیچرریپورت





بارسا که با این شکست هنوز صدرنشین لالیگا است همانطور که در خط حمله توقف‌ناپذیر است در خط دفاعی هم شرایط بدی دارد. همین امر باعث شده آبی‌واناری‌ها که با ۳۴ گل بهترین خط حمله لالیگا را تا هفته دوازدهم در اختیار دارند با ۱۸ گل خورده هم یکی از بدترین خط دفاعی‌ها را به خودشان اختصاص دهند. عجیب است که تیمِ والورده از لگانس رده شانزدهمی بیشتر گل دریافت کرده. اما همین عملکرد تهاجمی و دفاعی باعث ردوبدل شدن ۵۲ گل در تنها ۱۲ هفته در دیدارهایی که یک طرف آن بارسلونا بوده، شده است. یعنی به طور میانگین در این ۱۲ هفته ۴,۳ گل در هر بازی این تیم ثبت شده.




کیکه ستین تنها مربی 10 فصل اخیر لالیگا محسوب می شود که در نیوکمپ و سانتیاگو برنابئو برنده شده است


سرمربی 60 ساله رئال بتیس، رکوردی منحصر به فرد به نام خود ثبت کرد.



بارسلونا در هفته دوازدهم لالیگا در نیوکمپ مقابل رئال بتیس متحمل شکست 4-3 شد تا کیکه ستین بازهم ارزش های خود را نشان بدهد.
به نقل از اوپتا، طی 10 فصل اخیر لالیگا، کیکه ستین تنها فردی است که به عنوان سرمربی تیم میهمان هم در نیوکمپ و هم در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسیده است. ستین فصل گذشته با رئال بتیس در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید به پیروزی 1-0 رسید و امشب در نیوکمپ دست به کاری بزرگ زد و تیم او موفق شد بارسلونا را با نتیجه 4-3 شکست بدهد.




نکته آماری؛ بارسلونا برای اولین بار از آپریل 2003 در نیوکمپ 4 گل دریافت کرد


در هفته دوازدهم لالیگا، بارسلونا در خانه میزبان رئال بتیس بود و در نهایت با نتیجه 4-3 شکست خورد. برای اولین بار از آپریل 2003 است که بلوگرانا در خانه +4 گل دریافت می کند.
به نقل از اوپتا، بیش از 15 سال از دریافت 4 گل توسط بارسلونا در یک بازی نیوکمپ می گذرد. آخرین بار دپورتیوو لاکرونیا در نیوکمپ با نتیجه 4-2 بارسلونا را شکست داده بود و حالا رئال بتیس موفق شد در این ورزشگاه 4 بار دروازه بارسلونا را باز کند. ضمنا بتیس برای اولین بار از سال 1998 در زمین بارسلونا به پیروزی رسید. در 17 تقابل قبلی دو تیم در نیوکمپ پیش از بازی امشب، رئال بتیس متحمل 15 شکست شده بود. ( و 2 تساوی)
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.