پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : پوگبا درخواست خروج داد

زمان ارسال : جمعه 6 اردیبهشت 1398
پوگبا ستاره منچستریونایتد پس از شکست 2-0 برابر همشهری و دور شدن از رتبه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، درخواست خروج از این تیم را داده است.

پوگبا به شدت به رئال مادرید لینک شده است و زیدان نیز بازی او را پسندیده است به همین دلیل این ستاره فرانسوی ترجیح می‌دهد فصل بعد را با پیراهن سفید مادرید به میدان رود. خبر دیگری که دقایقی پیش در این خصوص روی خروجی سایت‌های انگلیسی قرار گرفت این بود که مینو رایولا وکیل پوگبا جلسه با مدیران منچستریونایتد برای تمدید قرارداد را رد کرده است.

این اقدام از این حیث مهم است که ثابت می کند پوگبا و وکیلش به دنبال ترک انگلستان هستند. حالا همه چیز به منچستریونایتد بستگی دارد.

تیم فوتبال منچستریونایتد با سولسشر در سراشیبی قرار داد و هیچ بعید نیست که شیاطین‌سرخ نتوانند در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوردند. از همین رو گفته می‌شود پوگبا ستاره فرانسوی این تیم قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود. روزنامه توتو در مطلبی با عنوان یوونتوس یا رئال؟ اعلام کرد: ماه ژوئن پوگبا کارش در منچستر به اتمام می‌رسد و او باید بازگشت به یووه یا پیوستن به کهکشانی‌ها را انتخاب کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.