پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نکاتی درباره توپ طلا + نظرسنجی

زمان ارسال : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398
در حالی که لیگ ایران آقای گل حتی لازم نیست به ۱۵ گل زده در یک فصل برسد، فاصله مسی با نفر دوم در جدول بهترین گلزن لالیگا ۱۵ گل است.

1-در صورت قهرمانی تاتنهام شانس مسی برای توپ طلا بسیار افزایش میابد به طوری که میتوان گفت به احتمال 95 درصد توپ طلا برای اوست.


2-فرانس فوتبال و د بست از سال پیش تصمیم گرفتن که توپ طلا رو از سلطه مسی و رونالدو خارج کنن و این احتمال وجود داره که باز هم توپ طلا به بازیکنی جدید برسه.


3-اگر مسی قهرمان کوپا امریکا بشه حتی در صورت قهرمانی لیورپول در ucl توپ طلا به مسی خواهد رسید. و همچنین قهرمان نشدنش باز هم یک ناکامی بزرگ محسوب میشه و شانس لئو رو کم میکنه.


4-سادیو مانه و محمد صلاح عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان امسال نداشتن و همچنین با توجه به ندرخشیدن در دو بازی نیمه نهایی این دو بازیکن شانس چندانی برای توپ طلا ندارن.


5-در صورت قهرمانی لیورپول در یوفا چمپیونزلیگ فن دایک شانس اصلی توپ طلاست اما بنا به این که ارزش قهرمانی در ucl به اندازه ی جام جهانی نیست این احتمال بسیار کمه که توپ طلا به فن دایک داده بشه(لازم به ذکره که کاناوارو تنها مدافعی است که توپ طلا گرفته اما اون بعد از قهرمانی با ایتالیا در جام جهانی این عنوان براش رقم خورد)


6-لیورپول در لیگ برتر جام حذفی و اتحادیه انگلیس، ناکام بود و اگر مسی در اسپانیا دو گانه بگیره شانسش بسیار افزایش پیدا میکنه.


7-مسی از نظر امار و ارقام برترین بازیکن سال هست و بازیکنی از این نظر با مسی قابل قیاس نیست.


دوستان اگر موردی هست شما هم بگید (ممنون میشم)
و همچنین میخواستم بدونم شما با کدام یک از این 7 مورد موافق و یا مخالف هستید؟

دوستان ببخشید اگر یکم بد بود چون خودم ترجمه کردمش .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.