پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقاد دشان از والورده

زمان ارسال : پنجشنبه 23 آبان 1398
دیدیه دشان افت گریزمان را قبول دارد و به انتقاد از والورده پرداخت. سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: «گریزمان در بارسلونا نتوانسته که انتظارات را برآورده کند و می توانست بسیار بهتر از این هم ظاهر شود. من همه بازی های او را نگاه می کنم. بله او افت کرده است اما اینگونه نیست که کابوس وار ظاهر شده باشد.»

او ادامه داد: «دلیل افت گریزمان پست بازی او است. او در اتلتیکو مادرید در بهترین پست بازی می کرد و همین باعث شد تا آمار بسیار خوبی از خود نشان دهد اما در بارسلونا در پست مورد علاقه اش به میدان نمی رود. گریزمان در بارسلونا نسبت به تیم ملی فوتبال فرانسه تاثیر گذاری کمتری دارد. او می داند که در تیم ملی چه بازیکن کلیدی و تاثیر گذاری است و حساب ویژه ای روی درخشش این بازیکن داریم. من به آنتوان اعتماد زیادی دارم و بسیار خوشحالم که چنین بازیکن باکیفیتی را در اختیار داریم.»

/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-/*-

متولد ۳ دسامبر ۱۹۸۱ لانگرئو، اسپانیا

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا و پنجمین گلزن تاریخ باشگاه والنسیا

آقای گل یورو ۲۰۰۸ و جام جهانی ۲۰۱۰

گلزنی در سه جام جهانی پیاپی (۲۰۰۶ ، ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۴)

قهرمان ۳ دوره لالیگا

قهرمان ۱ دوره لیگ قهرمانان اروپا

آی اسپورت - این آمار نه آن قدر بزرگ است که بخواهیم و یا را با بزرگانی چون مسی و رونالدو مقایسه کنیم نه آنقدر کوچک است که بتوانیم خیلی ساده از آنها عبور کنیم! ویا پس از درخشش خیره‌کننده‌اش در والنسیا و زوج ترسناکی که در خط حمله با داوید سیلوا تشکیل داده بود مورد توجه مسئولین وقت بارسا قرار گرفت و پس از اتمام جام جهانی ۲۰۱۰ با مبلغ ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست.

خدا باید شما را خیلی دوست داشته باشد که در اولین ال‌کلاسیکوی خود بتوانید یک گل بزنید. اما ال‌گواخه عزیز کرده خدا بود چرا که در اولین ال‌کلاسیکوی خود آن هم در ورزشگاه نیوکمپ دو گل زد و یک پاس گل داد. از همان روز جایگاه خاصی میان هواداران بارسا پیدا کرد. در همان فصل اولش با بارسا به فینال لیگ قهرمانان رسید و در اواسط نیمه دوم با یک شوت دقیق و فنی گل سوم و تیر خلاص را به بازیکنان منچستر یونایتد شلیک کرد و یک پایان شیرین برای یک فصل رویایی رقم زد.

همه چیز اینقدر شیرین پیش نرفت. فصل دوم ال‌گواخه در بارسا با مصدومیت شدید و شکستگی پا در بازی برابر السد قطر در جام باشگاه‌های جهان فصل را به طور کامل از دست داد. فصل سومش هم دست کمی از فصل دومش نداشت، با وجود بازگشت به میادین پس از مصدومیت و گل‌های مهمی که به ثمر رساند مورد بی‌مهری تیتو ویلانوا مربی وقت بارسا قرار گرفت و تبدیل به یک نیمکت نشین شد و سر انجام در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت بارسا را به مقصد اتلتیکو ترک کند.

او در اولین بازی‌اش برابر بارسا با لباس اتلتیکو موفق به گلزنی شد، شادی بعد از گلش را هم کامل انجام داد، اما انگار مهر ال‌گواخه در قلب طرفداران بارسا ابدی شده بود! هواداران بارسا از او به عنوان بهترین شماره ۷ تاریخ باشگاه یاد می‌کنند. با اتلتیکو به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، قهرمان لالیگا شد و فوتبال اروپا را در اوج ترک کرد. به آمریکا رفت و در حالی که همه از تمام شدن او صحبت می‌کردند در ۱۲۴ بازی ۸۰ گل به ثمر رساند که در نوع خود آمار جالبی است.

اما ژاپن ایستگاه آخر است، داوید ویا پس از انجام ۲۶ بازی و زدن ۱۲ گل برای باشگاه ویسل کوبه سر انجام ۱۳ نوامبر ۲۰۱۹ اعلام کرد که در آخر این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند تا پس از کاسیاس، ژاوی، پویول، آلونسو، کاپدویلا، تورس هفتمین بازیکن نسل طلایی سال ۲۰۱۰ اسپانیا باشد که از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرده است. داوید ویا شاید بهترین بازیکن تاریخ نباشد، اما یکی از بی‌حاشیه‌ترین و محبوب‌ترین‌ها در قلب میلیون‌ها طرفدار است و خواهد ماند.


# بدون _ توهین

مرسی رفقا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.