پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی دقت ضربات سوارز، نیمار و مسی در لالیگا

کد خبر : 50321  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / در ادامه به بررسی عملکرد لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای و بهترین گلزن فصل جاری اروپا از نظر دقت ضرباتش خواهیم پرداخت.

 

لوئیس سوارز در دو دیدار اخیر موفق شد تا برای اولین بار در تاریخ لالیگا در دو دیدار متوالی 4 گل را به ثمر برساند و جالب تر از ان اینکه او این 8 گل را تنها با 10 ضربه به درون چارچوب دروازه به ثمر رساند که به معنی نرخ درصد تبدیل ضربات به گل او 80 درصد بود که اگر تعداد ضربات خارج از چارچوب او را نیز اضافه کنیم، او با گل کردن 8 ضربه از 15 ضربه خود در دو بازی نرخ تبدیل شوت به گل 53 درصد را ثبت کرد.

 

با فراتر رفتن از این دو بازی و با درنظر گرفتن 34 گل او در فصل جاری لالیگا می بینیم که لوئیس از 68 ضربه خود به درون دروازه، 34 مرتبه موفق به گلزنی شده است که نرخ 50 درصدی فوق العاده را برای خود ثبت کرده است و این یعنی اینکه در فصل جاری لالیگا از هر دو ضربه او به سمت دروازه و درون چارچوب، یکی از ان تبدیل به گل شده است.

 

در مقایسه با نیمار و مسی نیز باید بیان کنیم که نرخ تبدیل ضربه درون دروازه نیمار و مسی به ترتیب 40 و 35 درصد در فصل جاریست که این مسئله عملکرد فوق العاده سوارز را در دقت بالای ضرباتش بیش از پیش نمایان می کند. 

 

اگر بخواهیم درصد دقت ضربات این سه بازیکن را باتوجه به ضربات خارج از درون قاب دروازه نیز محاسبه کنیم می بینیم که سوارز با 29 درصد بالاتر از نیمار 23 و مسی 21 درصدی قرار دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.