پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش: نیمار آماده عقد قرارداد جدید با بارسا

کد خبر : 50934  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / طبق گزارش روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو، نیمار در آستانه عقد قرارداد جدید با باشگاه بارسلونا قرار دارد.

 

طبق گزارش منتشر شده، نیمار بازیکن برزیلی بارسلونا که در آخرین خبرها طبق صحبت های کارشناس اسکای، به بن بست خوردن روند مذاکراتش به گوش رسید، در آستانه عقد قرارداد جدید با باشگاه بارسلونا قرار دارد که طبق این قرارداد، بند آزادسازی او به میزان 30 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و به 220 میلیون یورو خواهد رسید.


بنابراین دو باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه و منچستریونایتد که از جدی ترین مشتریان او هستند، باید بیش از دو برابر رکورد نقل و انتقالات را برای نیمار خرج نمایند که این مسئله طبیعتا باعث صرف نظر کردن مشتریان او خواهد شد هرچند که طبق گزارش روزنامه کوریره دلواسپورت، ناصرالخلیفی مالک باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه، مشکلی با این مبلغ نخواهد داشت و شاید ابی اناری ها به همین منظور سعی در افزایش بند آزادسازی او دارند.


در گزارش آمده است که نیمار برزیلی باتوجه به موضوع تقلب مالیاتی خود بابت پرداخت نکردن آن به کشور اسپانیا، حتی می تواند مجبور به خروج از این کشور گردد چون طبق گزارش روزنامه برزیلی Folha de S. Paulo ، او درحدود 46 میلیون یورو بدهی مالیاتی دارد که نگرانی هایی را برای او و همچنین لیونل مسی بابت حضور در دادگاهشان به وجود آورده است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.