پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جشن نقابی ویژه دنی آلوز در روز گذشته !

کد خبر : 51195  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / دنی آلوز همیشه در جشن ها چهره ای متفاوت بوده است و او روز گذشته نیز در جشن قهرمانی آبی اناری ها در لالیگا، با ماسک ویژه ای نمایانگر شد.

 

دنی آلوز که با 31 قهرمانی در دوران حرفه ای خود در رتبه سوم پرجام ترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار دارد، بی شک یکی از کلیدی ترین بازیکنان بارسلونا در طول چند فصل اخیر بوده است و با جسارت و بازی های کاملا حرفه ای خود همواره از بازی های خود درون چمن لذت برده است تا با کسب قهرمانی هایشف این شادی را به جشن قهرمانی نیز منتقل گرداند.

 

او همراه با نیمار، هموطن برزیلی خود، به دلیل خصلت ذاتی شاد بودن برزیلی، یکی از فعال ترین های جشن روز گذشته روی اتوبوس قهرمانی بود به صورتی که رقص کردن های او در طول مسیر درنظر گرفته شده قطع نمی شد.

 

او درابتدا یک کلاه مشکی بر سر داشت ولی پس از آن با گذاشتن نقاب کشتی گیری مکزیکی که با رنگ ها و نماد بارسلونا همراه بود در جشن حاضر شد و این کار او باعث شادی بین هم تیمی هایش و هواداران بارسلونا گشت و آن ها را به تهییج واداشت.  

 

دنی در فصل گذشته نیز در جشن قهرمانی سه گانه بارسلونا روبه دوربین کرد و جمله ای را بیان نمود و خودشان را شگفت انگیز توصیف کرد و او همواره در جشن های قهرمانی متفاوت بودن خود را به نمایش می گذارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.