پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: 10 لحظه مهم بارسلونا در لالیگا 2015/16

کد خبر : 51263  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / طبق گزارش وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، 10 لحظه جادویی و مهم بارسلونا در لالیگا را معرفی خواهیم کرد.

 

آبی اناری ها با غلبه بر گرانادا در هفته پایانی لالیگا توانستند تا برای بیست و چهارمین مرتبه لیگ اسپانیا را فتح نمایند که ششمین قهرمانی لالیگا در هشت فصل اخیر بود که در ادامه ده مورد از بزرگ ترین و مهم ترین لحظات آبی اناری ها در این فصل را بررسی خواهیم کرد.

 

آغازی مستحکم

 

بارسلونا با نتیجه 1-0 اتلتیک بیلبائو را در هفته اول لالیگا در استادیوم سن مامس شکست داد که لوئیز سوارز زننده تک گل بازی بود. سه برد بعدی نیز در ادامه با برتری 1-0 خانگی مقابل مالاگا، 2-1 اتلتیکو مادرید در 4-1 مقابل لوانته کسب شد که حاصل ان 8 گل زده و 2 گل خورده بود.

 

هدایت بارسلونا توسط سوارز و نیمار

 

neymar

 

مسی در برابر لاس پالماس دچار آسیب دیدگی شد اما دو نفر دیگر از مثلث آتشین بارسلونا در غیاب او بار گلزنی و به پیروزی رساندن تیم را بردوش کشیدند و درحالی که مسی مصدوم بودف سوارز خود را 10 گله کرد از جمله هت تریک برابر ایبار درحالی که نیمار چهار گل را به ثمر رساند از جمله چهار گل در برابر رایووایه کانو و عملکرد عالی مقابل ویارئال

 

لذت در برنابئو

 

اگر یک نماد و نکته برجسته بزرگی در فصل وجود داشته باشد، ان پیروزی 4-0 در سانتیاگو برنابئو است که سوارز دو گل و اینیستا و نیمار نیز هرکدام یک گل را به ثمر رساندند اما آن دیدار به دلیل عملکرد فوق العاده تیم توسط تمام دنیا مورد تحسین قرار گرفت.

 

بازگشت مسی و رهایی از بند مصدومیت

 

messi

 

مسی در نیمه دوم بازی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو به میادین بازگشت و یک هفته بعد در دیدار مقابل سوسیه داد از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفت و قادر بود تا با گلزنی در دقیقه 90 در جریان پیروزی 4-0 جشن رهایی از مصدومیت بگیرد.  

 

بازگشت قدرتمند پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان

 

بدون تاثیر خستگی سفر به ژاپن برای رقابت های جام باشگاه های جهان، بارسلونا بدون هیچ مشکلی با چهار گل بتیس را نیز از پیش رو برداشت و آبی اناری ها در بازی معوقه خود برای اسپورتینگ نیز بابت جام باشگاه های جهان به پیروزی دست یافتند.

 

پیروزی مجدد بر اتلتیکو مادرید

 

بارسلونا پس از اینکه در بازی رفت با دریافت گل از تورس، درنهایت با گل های مسی و نیمار موفق شد تا اتلتیکو مادرید را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد، در بازی برگشت نیز مجددا توسط گل کوکه عقب افتاد اما درنهایت با گل های مسی و سوارز در همان نیمه اول پیش افتاد تا درنهایت با باقی ماندن این نتیجه، نتیجه دیدار رفت تکرار گردد تا ابی اناری ها دغدغه ای بابت برابری امتیازات با اتلتیکو مادرید در انتهای فصل بر سر کسب قهرمانی لالیگا، بابت عملکرد برتر در جدال رودررو نداشته باشند.

 

رکورد تاریخی بدون شکست

 

johan

 

بارسلونا برای 39 بازی بدون شکست، رکورد شکست ناپذیری در اسپانیا را شکست به ویژه با 23 بازی پیاپی بدون شکست در لالیگا که این رکورد در روز شکست مقابل رئال مادرید در نیوکمپ ثبت شد.

 

پیروزی بزرگ

 

آوریل بابت افت عملکردی بارسلوناف ماه خوبی برای ابی اناری ها نبود به صورتی که ان ها اختلاف امتیازی خود در صدر جدول لالیگا را از دست دادند اما با برتری 8-0 مقابل دیپورتیوو بود که مجددا به مسیر قهرمانی بازگشتند و پاسخ بزرگی به سه شکست پیاپی خود در لالیگا دادند.

 

پیروزی در دربی کاتالونیا

 

بارسلونا در هفته ماقبل پایانی لالیگا با 5 گل مسی ، رافینیا، نیمار و دو گل از سوارز از سد اسپانیول گذشت و در همین هفته بود که اتلتیکو بابت شکست مقابل لوانته از رقابت با بارسلونا و رئال مادرید بر سر کسب عنوان قهرمانی لالیگا خارج گشت.

 

فتح لالیگا در گرانادا

 

barcelona champions laliga 2015/16

 

بارسلونا می دانست که برای قهرمانی در لالیگا نیاز به هر سه امتیاز بازی مقابل گرانادا در هفته پایانی خواهد داشت چون رئال تنها با یک امتیاز کمتر منتظر لغزش بارسلونا بود اما تیم لوئیس انریکه در ادامه بازی های باصلابت خود در هفته های پایانی و پس از برتری 8-0 مقابل لاکرونیا، با هت تریک سوارز مقابل گرانادا به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد تا لوئیز نیز با 40 گل، جایزه پیچیچی را به دست اورد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.