پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 ترکیب ممکن برای جایگزینی بوسکتس مقابل لگانس

کد خبر : 77635  |  زمان ارسال : جمعه 17 فروردین 1397
دستان پر ارنستو والورده

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده باتوجه به آسیب دیدگی سرجیو بوسکتس و بهبود نیافتن کامل او که مقابل رم شخصا درخواست تعویض داشت، قصد دارد تا به هافبک دفاعی باتجربه و کلیدی خود مقابل لگانس استراحت دهد که در این صورت باید بازیکنی را جایگزین او کند.

 

برکسی پوشیده نیست که سرجیو بوسکتس در بارسلونا مهره ای غیر قابل جایگزین است و به همین دلیل وقتی او مصدوم می شود زنگ خطر به صدا در می آید که البته در فصل جاری برای والورده موضوع جدیدی نیست.

 

بوسکتس که با مصدومیت مقابل چلسی ضمن از دست دادن بازی های ملی در دیدار مقابل بیلبائو و سویا حضور نداشت، ایوان راکیتیچ پرکننده جای او در ترکیب بارسلونا بود که ایوان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت اما راکیتیچ نیز در فصل جاری بازی های زیادی انجام داده و در صدر پر بازی ترین های بارسلونا قرار دارد و او نیز می تواند استراحت کند.

 

در سیستم 3-3-4 با حضور دمبله در فاز تهاجمی، والورده می تواند از 3 هافبک به صورت زیر بهره بگیرد

 

1: راکیتیچ، کوتینیو و پائولینیو

 

راکیتیچ که در فصل جاری تنها مقابل مورسیا و اسپانیول در جام حذفی بازی نکرده و در حال حاضر 3614 دقیقه در فصل جاری توپ زده است که 90 دقیقه بیشتر از کل بازی هایش در فصل گذشته است می تواند به همراه کوتینیو و پائولینیو در میانه زمین بازی کند تا به اینیستا نیز استراحت برسد.

 

2: گومز، پائولینیو و کوتینیو

 

والورده که در فصل جاری بارها اعتمادش به گومز را نشان داده است می تواند فرداشب نیز این کار را انجام دهد

 

3: گومز، دنیس و کوتینیو

 

اما پائولینیو در حال حاضر بابت حضور یک نیم فصل در لیگ چین و حضور از ابتدای فصل جاری در بارسلونا خسته ترین بازیکن فصل اروپا محسوب می شود که والورده می تواند از ترکیب گومز و کوتینیو در کنار دنیس سوارز بهره ببرد.

 

4: گومز، کوتینیو و اینیستا

 

علی رغم اینکه اینیستا در بازی های اخیر باشگاهی و ملی حضور پر رنگی داشته و 90 دقیقه مقابل چلسی و 80 دقیقه مقابل سویا و همچنین مقابل رم بازی کرد، او می تواند فرداشب نیز بازی کند هرچند که با توجه به ممنوعیت بازی کوتینیو در لیگ قهرمانان بازی نکردن اینیستا و حضور دنیس منطقی تر به نظر می رسد.

 

5: پائولینیو، دنیس و کوتینیو

 

به مانند حالت سوم، پائولینیو می تواند به جای گومز در پست بوسکتس قرار بگیرد تا دنیس و کوتینیو جلوتر از او وظیفه بازی سازی را به عهده بگیرند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.