پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کاهش نگرانی درخصوص مصدومیت راکیتیچ !

کد خبر : 85144  |  زمان ارسال : جمعه 25 آبان 1397
ایوان نتوانست بازی را به اتمام برساند

اختصاصی بارسانیوز – پس از اینکه ایوان راکیتیچ نتوانست بازی شب گذشته کرواسی مقابل اسپانیا را در دیداری دراماتیک که با پیروزی 3-2 کروات ها انجامید را به پایان برساند، مشخص شد که ایوان از ناحیه ران پا دچار آسیب شده که نگرانی را برای هواداران به وجود آورد.

 

با این حال اسپورت دقایقی قبل گزارش داد که نگرانی ها درخصوص مصدومیت راکیتیچ کاهش شافته چون تا به این لحظه نه کادر پزشکی تیم ملی کرواسی و نه خود راکیتیچ به بارسلونا درخصوص مصدومیت گزارشی نداده اند و به همین دلیل به نظر نمی رسد که جای نگرانی وجود داشته باشد.

 

درحالی که انتظار می رفت راکیتیچ با انجام تست پزشکی باشگاه را از وضعیت مصدومیت خود برای دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید مطلع کند اما تا به این لحظه خبری از او به دست باشگاه نرسیده است که انتظار می رود وضعیت او جدی نباشد.

 

کرواسی بازی حساسی را در ومبلی مقابل انگلستان برای صعود به جمع 4 تیم برتر و یا سقوط به دسته پایین تر لیگ ملت ها درپیش خواهد داشت.

 

 

راکیتیچ مهره ای کلیدی در تیم ملی و بارسلونا محسوب می شود به صورتی که بیشترین تعداد بازی را در فصل گذشته با 71 دیدار داشت.

 

راکیتیچ در 18 بازی فصل جاری بارسلونا نیز در 17 دیدار حضور داشته که در 15 بازی از ابتدا در رتکیب بوده و در 13 بازی 90 دقیقه کامل بازی کرده است که در کنار آن 248 دقیقه نیز برای تیم ملی بازی کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.