پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: اومتیتی اختیار پای خودش را دارد؛ باید خوشبین باشیم

کد خبر : 85540  |  زمان ارسال : شنبه 10 آذر 1397
می شود گاهی اوقات هم خوب نباشیم

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا پس از برگزاری دو بازی خارج از خانه پس از دور سوم بازی های ملی، در نیوکمپ پذیرای ویارئال درهفته 14 لالیگا خواهد بود که ارنستو والورده در کنفرانس قبل از بازی خود حاضر شد.

 

بازار نقل و انتقالات برای خرید مدافع باتوجه به مصدومیت اومتیتی؟

باید تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز شود صبر کنیم و با بازیکنانی که دراختیار داریم کار کنیم. خواهیم دید که وضعیت اومتیتی چگونه پیش خواهد رفت و باید خوشبین باشیم و هنوز نمی دانیم که مدافع خواهیم گرفت یا نه

 

وضعیت اومتیتی؟

او یکی از بازیکنان مهم تیم ما است و سعی می کنیم تا مصدومیت او را بهبود بخشیم و با ادامه امیدواری نسبت به بازگشتش در اسرع وقت. خب باید همه موافق باشند. او نسبت به بهترین تصمیم برای خودش فکر می کند و امیدواریم که در کوتاه مدت بهبود یابد. شرایط آسانی نیست. حرف آخر با بازیکن است چون پای خودش است.

 

وضعیت سایر مصدومان؟

ورمالن دیروز در بخشی از تمرین روهی حاضر شد و امیدواریم که امروز بتواند به صورت کامل تمرین کند و در مراحل نهایی ریکاوری قرار دارد و فکر می کنم که آرتور و آرتورو نیز امروز تمرین می کنند. اگر در لیست قرار بگیرند یعنی می توانند بازی کنند.

 

فینال لیبرتادورس در سانتیاگو برنابئو؟

همانقدر عجیب خواهد بود که فینال لیگ قهرمانان در ریودوژانیرو برگزار شود. غافلگیر کننده بود و فکر می کنم که دو باشگاه باید موافق برگزاری بازی باشند که البته عجیب خواهد بود.

 

چه چیزی شما را بیشتر نگران می کند؟

بزرگ ترین نگرانی من صدر جدول است و دوست دارم مجددا به صدر برسیم چون بجز دو هفته همیشه در صدر بوده ایم. انتقادات نیز همیشه وجود دارد، چیز جدیدی زیر خورشید وجود ندارد. تنها نگرانی من بازی فردا است و زنده ماندن در جریان کنفرانس امروز (خنده)

 

مسی به عنوان 9 کاذب مقابل آیندهوون؟

چیز جدیدی نبود و فصل گذشته مقابل ویرئال نیز و این یکی از گزینه های در دسترس ما است.

 

گل های زیاد دریافتی؟

خب دوست داریم کمتر گل بخوریم اما خب فوتبال همین است. باید تعادل ایجاد کنیم مثل بازی قبلی خودمان در لالیگا

 

وضعیت دنیس؟

این به ویزگی بازیکنان باز می گردد که گاهی اوقات تصمیم می گیرید از یک بازیکن و دفعه بعد از بازیکنی دیگر استفاده کنید. این سوال می تواند برای بازیکنی دیگر نیز پرسیده شود، فوتبال همین است و کار برای هیچ کس آسان نیست. به هر حال در طول فصل فرصت برای بازی همه است.

 

بازی 400 سرمربی گری شما در لالیگا؟

نمی دانستم، زمان چه سریع می گذرد، رقم بزرگی است

 

نگرانی از مصدومان؟

خب مصدومیت های زیادی به صورت همزمان به وجود آمده و البته که نگرانی دارد ولی بازیکنان را برای بازگشت اماده می کنیم.

 

وضعیت سمپر و آلنا؟

وضعیت متفاوتی دارند که البته از نظر مصدومیت شباهت دارند. آلنا ب صورت منظم با تیم تمرین کرده و باید منتظر استفاده از فرصت هایش برای بازی باشد اما سمپر مصدوم بوده. واضح است که تا انتهای فصل فرصت زیاد است و رقابت در میانه زمین نیز شدید است.

 

انتقاد از بارسلونای شما؟

باید با انتقادات زندگی کرد. انچه که شما می خواهید این است که خوب بازی کنیم و حریفان را شکست دهیم و همیشه برنده باشیم اما فصل طولانی است و می شود که گاهی اوقات نیز خوب نباشیم

 

توپ طلا بدون مسی؟

خب من هم مثل هر کسی شگفت زده ام. مسی در هفته های اول، دوم و پنجم گروهی لیگ قهرمانان بهترین بازیکن هفته شدف از بین تمام بازیکنان تیم های حاضر. در هفته های سوم و چهارم نیز بد نبود چون اصلا بازی نکرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.