پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حرف هوادران بارسلونا را داور اسبق لالیگا زد :90 درصد داوران طرفدار رئال مادرید هستند 10 درصد بارسا !

کد خبر : 100055  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 خرداد 1399
تاریخ هرگز صحنه های مشکوک را از یاد نخواهد برد !

اختصاصی بارسا نیوز - شاید تمام هوادران فوتبال جهان به جز رئال مادرید میدانند که تقریبا تعداد زیادی از جام های آن ها با کمک داوران بدست امده است هر چند ان ها میتوانند تا آخر عمر آن را رد کنند ولی مدارک و شواهد همیشه حاضر خواهند بود.

 

ادواردو گونزالس که تا سال 2014 در لالیگا سوت میزد در برنامه کادناسر حرف های جالبی زده است , او میگوید که 90 درصد داوران حاضر در لالیگا طرفدار رئال مادرید هستند و به سود این تیم سوت میزنند در حالی که برای بارسا ممکن است 10 درصد باشد!

 

میزان طرفداری داوران از تیم ها 90 برای مادرید و 10 برای بارسلونا است , داوران فوتبال از مریخ نیامده اند شما به دلیل علاقه به فوتبال داور میشوید و وقتی به فوتبال علاقه داشته باشید قطعا طرفدار یک تیم هم خواهید بود , خوشبختانه اهل بیلبائو بودم و در ان جا همه طرفدار اتلتیک بیلبائو هستند ولی در کل در اسپانیا هوادران اهل بارسا و رئال مادرید هستند چون آن ها هستند که همیشه برنده میشوند , اما داوران اغلب مادریدی هستند البته این بدان معنی نیست که وقتی ان ها برای مادرید سوت میزنند حرفه ای عمل نمیکنند (!) 

 

تقریبا یک هفته پیش بود که داور دیدار رئال مادرید و اتلتیک مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رسما اعلام کرد که گل رئال مادرید باید مردود میشد , آن بازی در نهایت با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید.

 

مدارک و شواهد به شدت زیاد است , اکنون وار به میادین آمده و بی دلیل هم نیست که رئال مادرید در این مدت نه در لالیگا و نه در لیگ قهرمانان اروپا و نه در کوپا دل ری نمیتواند هیچ دستاوردی را کسب کند . آن ها حتی در فصل گذشته در حالی که مدت زیادی برای ادامه رقابت های فوتبال زمان مانده بود از همه رقابت ها کنار رفته بودند و تنها بازی های سایر تیم ها را از تلویزیون نگاه میکردند.

 

بزودی باید منتظر افشاگری های زیادی در این زمینه باشیم هر چند هیچ تاثیری روی نتایج گذشته و طرز فکر هوادران فعلی این تیم نخواهد داشت.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.