پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با توجه به تصمیم فدراسیون فوتبال پرتغال , پیوستن ترینکائو به بارسا دچار وقفه شد

کد خبر : 100089  |  زمان ارسال : شنبه 3 خرداد 1399
او در حال یادگیری زبان اسپانیایی است

اختصاصی بارسا نیوز - تریناکئو ژانویه با 31 میلیون یورو راهی بارسا شد.

 

این بازیکن علارغم تکمیل شدن انتقالش به بارسا ولی دست از درخشش برنداشت , او برای دو ماه متوالی برنده بهترین بازیکن لیگ پرتغال شد بعلاوه در بازی ها هم گلزنی های خوبی انجام داد. بارسا برای او 31 میلیون یورو هزینه کرد که با توجه به درخشش های اخیر او نشان داده که هزینه که شده درست انجام شده است , طبق گزارش سایت های ارزش گذاری بازیکنان با وجود ویروس کرونا اما ترینکائو ارزشش بیشتر شده است.

 

او در حال یادگیری زبان اسپانیایی برای هماهنگی بیشتر با بارسا است , کاملا آماده حضور در بارسا است و از مدت ها پیش این برنامه ریزی را در سر داشته است.

 

جدیدا فدراسیون پرتغال اعلام کرده است که همانند بوندس لیگا و سری آ و لالیگا قرار است لیگ ها ادامه پیدا کنند. البته شرایط در این لیگ بسیار دشوا تر است . قرار است 90 بازی باقی مانده در 9 ورزشگاه که یکی از این ورزشگاه ها ورزشگاه براگا است انجام شود.

 

قرار است بازیکنان از ماه مه به تمرینات برگردند و احتمالا پایان لیگ چند ماهی طول خواهد کشید در نتیجه ترینکائو که قرار بود در ماه ژوئن رسما به تیم اول بارسا منتقل شود باید مدت بیشتری را منتظر بماند تا بازی های تیمش کامل  انجام شود.

 

تیم های پرتغالی از تمامی رقابت های اروپایی حذف شده اند در نتیجه با پایان رساندن لیگ ترینکائو میتواند به بارسا اضافه شود.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.