پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا: سمدو گواردیولا را راضی نمیکند؛ احتمال انتقال او به ایتالیا بالاست

کد خبر : 100125  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 خرداد 1399
احتمال خروج وی از بارسلونا بسیار بالاست

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش مارکا منچسترسیتی هنوز پاسخ معاوضه احتمالی سمدو و پیانیچ را نداده است.

 

سمدو به احتمال زیاد در تابستان آینده از بارسلونا جدا خواهد شد. ارزش این بازیکن چیزی حدود 40 میلیون یورو است و بارسلونا قصد داشت که وی را وارد معامله پیانیچ یا لوتارو کند تا مبلغ انتقال را پایین بیاورد.

 

سومین باشگاهی که احتمال انتقال سمدو به آن وجود دارد منچسترسیتی است، برخی خبرها از انگلیس میگویند که احتمال معاوضه این بازیکن با کانسلو وجود دارد، ایجنت هردو بازیکن خورخه مندس است و با باشگاه انگلیسی هم رابطه خوبی دارد.

 

اما سیتیزن ها فعلا در این باره سکوت کرده اند چون این معامله را شفاف نمیبینند. این بازیکن در ماه ژانویه هم به سیتی پیشنهاد شد ولی آنها سمدو را نپذیرفتند.

 

از سوی دیگر بارسلونا میخواهد با فروش سمدو پول مورد نیاز برای خرید لوتارو و پیانیچ را فراهم کند ولی درصورت معاوضه سمدو و کانسلو هیچ سودی نصیب بارسلونا نخواهد شد.

 

قیمت هردو بازیکن تقریبا یکسان است و تاکنون مذاکراتی رسمی بین دو باشگاه صورت نگرفته است. به نظر میرسد که آینده سمدو در ایتالیا خواهد بود، اینتر و یوونتوس هردو در قسمت راست خط دفاعی مشکلاتی دارند که ورود سمدو میتواند آن را حل کند.

 

از طرفی نباید فراموش کنیم که دی شیلیو در یوونتوس میتواند جایگزین سمدو در بارسلونا شود. در صورت خروج سمدو تنها جایگزین وی در بارسلونا روبرتو است، موسی واگوئه هم به صورت قرضی در نیس بازی میکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.