پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باشگاه PSG مبلغ درخواستی اش برای نیمار را به بارسلونا اطلاع داد !

کد خبر : 100350  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 خرداد 1399
باشگاه پاری سن ژرمن بار دیگر شرایط مذاکره را سخت کرد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و نیمار میخواهند بار دیگر کنار هم باشند

 

طبق گزارش اسپورت نیمار جونیور میخواهد به بارسلونا برگردد و بارسلونا هم خواهان این انتقال است , بعد از شکست در معامله تابستان گذشته پیش تر انتظار میرفت که این تابستان شرایط مذاکره با PSG آسان تر از گذشته باشد اما بنظر میرسد شرایط کماکان سخت تر شده است.

 

مذاکرات بارسلونا با PSG از هفته گذشته دوباره شروع شده است و همین اول کار باشگاه پاریسی کاملا جبهه خود را روشن کرده است . باشگاه فرانسوی خروج نیمار را این بار در برنامه های خود گنجانده است اما با شرایط خاص !

 

باشگاه پی اس جی برای نیمار 175 میلیون یورو " نقد " میخواهد . آن ها به بارسا گفته اند که به هیچ یک از بازیکنان این تیم هم علاقه ای ندارند که بخواهند او را وارد معامله کنند در نتیجه تنها پول نقد میخواهند.

 

بارسا اولویتش را روی لاتارو قرار داده و پول انتقال او فعلا اوکی شده است و برای نیمار تنها ورود بازیکن و انتقال قرضی و یا پرداخت به صورت اقساطی امکان پذیر است.

 

معامله به بن بست نرسیده اما همین اول کار مشخص است که باشگاه پاری سن ژرمن میخواهد بار دیگر بارسا را اذیت کند. فعلا مشخص نیست که موضع بارسا چه خواهد بود اما اگر پی اس جی روی درخواست خود اصرار کند انتقال نیمار به بارسا این تابستان هم منتفی خواهد بود.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.