پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : آینده آرتورو ویدال مشخص شد

کد خبر : 100553  |  زمان ارسال : جمعه 23 خرداد 1399
ویدال میخواهد در بارسلونا ادامه دهد

اختصاصی بارسا نیوز - آینده شیلیایی در بارسلونا خواهد بود.

 

طبق گزارش موندو ، تمام تمرکز ویدال روی فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است و به شایعات خروج توجه ای ندارد. ویدال میداند که یک سال از خروجش باقی مانده و درب های خروج برایش باز است اما او در سال های آخر فوتبال خود است و تمایل دارد پول بیشتری هم بدست آورد.

 

اولویت امروز ویدال تنها مسئله ورزشی است او میخواهد لیگ قهرمانان را فتح کند. ویدال هیچ تمایلی برای مذاکرات خروج ندارد و سران باشگاه نیز از این مسئله آگاه هستند. به نظر میرسد که اینتر میلان هم دیگر تمایلی به ورود ویدال به معامله لاتارو مارتینز ندارد.

 

ویدال احساس میکند که میتواند در 11 بازی باقی مانده لیگ در تیم ستین نقش اساسی داشته باشد در حال حاضر از لحاظ آماری شیلیایی بهترین هافبک تیم محسوب میشود. ویدال بازیکنی با تجربه ، جنگنده و جسور است که کادر فنی همیشه او را تحسین کرده و احساس میکند که ویدال میتواند در دور دوم لالیگا به موفقیت تیم کمک زیادی کند.

 

ویدال در آرزوی فتح لیگ قهرمانان اروپا

 

ویدال ابتدا آرزو دارد که نهمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ کسب کند ، در این سال ها او با تیم های یوونتوس ، بایرن مونیخ و بارسلونا لیگ ها ها را فتح کرده است. لیگ قهرمانان اروپا دیگر هدف مهم آرتورو ویدال است که امیدوار است در این فصل آن را بتواند کسب کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.