پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنسوفاتی؛ بازیکن جوان و تاثیر گذار بارسلونا !

کد خبر : 100690  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 خرداد 1399
فاتی آینده درخشانی پیش روی خود دارد

اختصاصی بارسانیوز- فاتی در مقابل لگانس عملکرد بسیار خوبی را ارائه کرد.

 

به گزارش موندو و اسپورت آنسوفاتی آخرین بار مقابل ختافه در 15 فوریه بود که به عنوان یار فیکس بازی کرده بود. وی در مقابل لگانس هم با گلی که به ثمر رساند از پایه گذاران پیروزی بارسلونا بود.

 

از 5 گلی که فاتی برای بارسلونا در لالیگا به ثمر رسانده چهارتای آن امتیاز آور بوده است. اولین آن مقابل اوساسونا برمیگردد که با این گل تساوی را برای بارسلونا به ارمغان آورد، اگرچه بارسلونا بعد با گل آرتور پیشی گرفت ولی درنهایت بازی 2-2 به اتمام رسید.

 

در مقابل والنسیا که بارسلونا پیروز شد فاتی یک گل زد و یک پاس گل به دی یانگ ارسال کرد. بازی بعدی در مقال لوانته موفق به ثبت دبل شد و بارسلونا را پیروز میدان کرد.

 

در بازی آخر هم که فاتی مقابل لگانس اولین گل بارسلونا را روی پاس جونیور فیرپو به ثمر رساند. اوپتا همچنین گزارش میدهد که وی بعد از بویان کرکیچ دومین بازیکن جوان بارسلونا است که به این تعداد گل زده دست پیدا میکند.

 

این بازیکن همچنین در تاریخ 10 دسامبر 2019 با گلزنی برابر اینتر در جوزپ مه آتزا به جوانترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

 

اگرچه تیم هایی در لیگ جزیره به وی علاقه مند هستند ولی وی قصد خروج از بارسلونا را ندارد و بارسلونا هم نمیخواهد این بازیکن را به فروش برساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.