پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاریخ و زمان بازی های لیگ قهرمانان اروپا امروز یا فردا رسما اعلام خواهد شد

کد خبر : 100693  |  زمان ارسال : چهارشنبه 28 خرداد 1399
شهر لیسبون کاندید اصلی فینال خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - هنوز مشخص نیست که بازی های برگشت در کدام کشور خواهد بود

 

طبق گزارش رسانه های معتبر اروپایی جلسه ای ویژه امروز چهارشنبه در یوفا انجام خواهد شد که طی آن زمان و تاریخ بازی های باقی مانده لیگ قهرمانان امسال مشخص خواهد شد در نتیجه به احتمال زیاد امروز یا فردا رسما بیانیه ای از سوی یوفا در این خصوص منتشر خواهد شد.

 

گفته میشود که شهر لیسبون پرتغال اصلی ترین کاندید برای برگزاری فینال رقابت های امسال خواهد بود و از طرفی دیگر کشور یونان هم با توجه به مهار کرونا یکی از محتمل ترین گزینه های برای برگزاری رقابت های 1/4 لیگ قهرمانان اروپا به بعد خواهد بود.

 

یوفا امسال فرمت رقابت ها را تغییر خواهد داد و بازی های 1/4 و نیمه نهایی تک بازی خواهند بود . بعلاوه قرار است بازی ها در زمین های بی طرف انجام شود. زمان احتمالی برگزاری این رقابت ها 11 تا 13 آگوست خواهد بود.

 

اما چند بازی از سری بازی های 1/8 لیگ قهرمانان هم هنوز باقی مانده است به طول مثال بازی بارسلونا و ناپولی که بازی رفت 1 بر 1 شده است هنوز بازی برگشت انجام نشده است و گفته میشود که قرار است بازی ها در اسپانیا و نوکمپ و پشت درب های بسته باشد این شرایط برای بازی رئال مادرید و منچستر سیتی هم پابرجا است.

 

تاریخ احتمالی برگزاری این رقابت ها 8 و یا 7 آگوست خواهد بود.

 

گفتنی است که یوفا اعلام کرده است که قرعه کشی لیگ قهرمانان 2020/21 و جایزه بهترین بازیکن اروپا در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.