پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا و پیانیچ : 10 روز دیگر همه چیز مشخص میشود

کد خبر : 100775  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 تیر 1399
بارسا منتظر یوونتوس است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و یوونتوس مدت ه ااست که در حال مذاکره با هم هستند

 

طبق گزارش اسپورت بارسلونا و یوونتوس گمان میکردند که روند مذاکرات خیلی زود تمام شود اما با پاسخ های ارتور ملو این مذاکرات بیش از حد طول کشیده است , گفته میشود که هر دو تیم میخواهند روند مذاکرات و معاوضه بازیکنان خود را در پایان این ماه تمام کنند.

 

بارسلونا در خصوص یووه کاملا مشخص است آن ها دی شیلیو و پیانیچ را میخواهند و یوونتوس هم در حالی که ابتدا روی نلسون سمدو اصرار داشت به توصیه های ساری گوش کرده و به سراغ ارتور ملو رفتند

 

اما اولویت این بازیکن حضور در بارسا است در نتیجه پیشنهاد های متعدد این تیم رد شد حتی دیروز اخباری در خصوص افزایش دستمزد این بازیکن از طرف یووه هم مطرح شد اما ارتور ملو قصد خروج ندارد.

 

بارسلونا با قرار دادی 4 ساله با پیانیچ به توافق کامل رسیده است و اکنون منتظر پاسخ باشگاه یووه خواهد بود اما چیزی که مشخص است این است که بارسلونا با توجه به روند مالی خود هیچ پولی را در این معامله نمی گنجاند در نتیجه یووه باید یک بازیکن را از بارسلونا به خدمت بگیرد.

 

در صورت عدم توافق بنظر میرسد که یووه پیانیچ را به بالاترین پیشنهاد خواهد فروخت هرچند خود او بار ها اعلام کرده که میخواهد در بارسلونا باشد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.