پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عملکرد افتضاح هیئت مدیره بارسلونا : 800 میلیون یورویی که دور ریخته شد !

کد خبر : 100962  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 تیر 1399
حتی یکی از بازیکنان جذب شده هم به مهره اصلی تبدیل نشده اند

اختصاصی بارسا نیوز - عملکرد هیئت مدیره اصلا خوب نبوده است

 

طبق گزارش رسانه های نزدیک باشگاه آرتور ملو بازیکنی که بارسلونا 8 سال منتظر او ماند هم قرار است بعد از تنها 2 فصل حضور در بارسا جای خود را به میرالم پیانیچ 30 ساله بدهد.

 

عملکرد هیئت مدیره بارسلونا در امر نقل و انتقالات چیزی فراتر از افتضاح بوده است طبق آمار بعد از سال 2014 که بارسلونا 165 میلیون یورو برای تراشتگن و ایوان راکیتیچ و لوئیس سوارز خرج کرد و هم اکنون در ترکیب حضور دارند در بقیه سال ها بارسا فقط بازیکن خریداری کرده است بدون هیچ گونه کارسازی در ترکیب.

 

بارسا در این سال ها چیزی بالغ بر 800 میلیون یورو را فقط در جذب بازیکن خرج کرده است.

 

سال 2016:

آندره گومز , الکاسر , اومتیتی , لوکاس دینیه , سیلسن , دنیس سوارز در مجموع با 125 میلیون یورو خریداری شدند که اکنون تنها ساموئل اومتیتی در ترکیب است که در بازی قبلی عامل اصلی از دست دادن 2 امتیاز حساس در پایان لالیگا بود.

 

سال 2017 :

عثمان دمبله , کوتینیو , پائولینیو , نلسون سمدو , یری مینا جرارد دلوفئو و مارلون در مجموع با 375 میلیون یورو خریداری شدند که تنها سمدو از بین آن ها تا کنون عملکرد قابل قبولی داشته است.

 

سال 2018 :

مالکوم , لنگلت ,  آرتور , ویدال , جیسون موریلو در مجموع با 129 میلیون یورو خریداری شدند که از این بین ویدال و لنگلت اکنون در ترکیب هستند و ارتور ملو هم قرار است در پایان فصل از تیم جدا شود.

 

سال 2019 :

گریزمان , دی یانگ , بریتویت , نتو , فیرپیو , امرسون در مجموع با 273 میلیون یورو خریداری شدند که از این بین تنها امرسون در ترکیب بارسلونا حضور نداشته و به صورت قرضی به رئال بتیس پیوسته است.

 

اگر واقع بینانه تصمیم گیری شود در این سال ها هیچ یک از بازیکنان بالا به عنوان یک بازیکن با سطح عالی و ثابتی خریداری نشده است و اغلب آن ها در یک بازی عالی و در بازی بعدی عملکرد ضعیفی دارند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.