پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرائوخو مدافع ای محکم و قابل اعتماد برای بارسلونا

کد خبر : 101379  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 تیر 1399
آرائوخو توانایی خود را ثابت کرد

اختصاصی بارسا نیوز - آرائوخو قابل اعتماد است.

 

طبق گزارش اسپورت ، پیش از دیدار مقابل آلاوز عنوان شده بود که آرائوخو 21 ساله در این بازی فیکس خواهد بود. جرارد پیکه به علت محرومیت و اومتیتی هم به علت مصدومیت در این دیدار غایب بودند و این یک فرصت طلایی برای این مدافع جوان اروگوئه ای بود تا خود را ثابت کند.

 

آرائوخو در دیدار مقابل آلاوز عملکرد بسیار قابل قبولی از خود نشان داد و نشان داد که شایسته پوشیدن پیراهن بارسلونا را دارد. بعد از حضور کامل در مقابل مایورکا و دقایقی در مقابل تیم های ویارئال ، وایادولید و اسپانیول مدافع جوان در مقابل آلاوز هم بازیکن فیکس تیم بود.

 

این بازیکن جوان نشان داد که بارسلونا یک مدافع مرکزی محکم و قابل اعتماد دارد. آرائوخو در طول بازی همکاری بسیار خوبی با بوسکتس و لنگلت داشت و در طول بازی با اعتماد به نفس بالا بدون آنکه ریسکی انجام دهد توانست از دروازه تیم دفاع کند.

 

آرائوخو در این دیدار چند مرتبه از ضد حملات حریف جلوگیری کرد  و در نبرد های هوایی هم پیروز شد. درخشش این بازیکن در مقابل آلاوز اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که نشان داد که تیم میتواند در ادامه به او اعتماد کند. مدافع اروگوئه ای نشان داد که آینده ای درخشان دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.