پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

6 اقدام مهم ستین برای موفقیت در لیگ قهرمانان

کد خبر : 101428  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 مرداد 1399
کادر فنی باید در جهت های زیادی پیشرفت کند

اختصاصی بارسا نیوز - کادر فنی باید وضعیت را بهتر کند.

 

طبق گزارش مارکا ، در هفته های اخیر مشکلات زیادی در رختکن تیم به وجود آمده اما همه به آینده امیدوار هستند. بارسلونا در تاریخ هشت آگوست یک دیدار سر نوشت ساز مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و تا آن تاریخ کیکه ستین و کادر فنی باید مسائلی را حل و فصل کنند.

 

صلح با رختکن

 

مشخص است که تیم مشکلات داخلی دارد و لئو مسی کاپیتان بارسلونا در صحبت های خود عنوان کرده بود برای موفقیت تیم باید تغییراتی صورت بگیرد. تیم برای موفقیت باید متحد و یک دل باشد.

 

پیشرفت خط دفاعی

 

مارک آندره تراشتگن در این فصل یکی از چهره های برجسته تیم بوده که این نشان میدهد بارسلونا در خط دفاعی مشکلاتی دارد. پیکه بازیکن مورد اعتمادی است و در ادامه باشد شاهد پیشرفت آلبا ، لنگلت و سمدو باشیم.

 

مشکلات در خط میانی

 

سرخیو بوسکتس و آرتورو ویدال در مقابل ناپولی غایب هستند و از زمانی که انتقال آرتور ملو به یوونتوس نهایی شده او برای تیم به میدان نرفته است. راکیتیچ ، دی یانگ و روبرتو میتوانند در این پست به میدان بروند و نباید پویچ را فراموش کنیم.

 

تاکتیک

 

ستین در بازی های اخیر سیستم های زیادی را امتحان کرده اما شاید سیستم 2-4-4 بهترین سیستم برای این بارسلونا باشد. بارسلونا با این ترکیب مقابل ویارئال بهترین بازی فصلش را نشان داد.

 

استفاده از پویچ و فاتی

 

در رقابت های لالیگا این دو ستاره جوان لاماسایی توانایی و ارزش خود را به ستین ثابت کرده اند اما شکی نیست که شرایط بازی در رقابت های اروپایی بسیار متفاوت است.

 

ریکاوری گریزمان

 

آنتوان گریزمان فرانسوی در این فصل عملکرد عجیبی داشته و اگر بتواند به همان گریزمان اتلتیکو مادرید تبدیل شود بارسلونا یک مدعی جدی تر خواهد بود. در حال حاضر گریزمان مصدومیت خود را ریکاوری میکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.