پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی : پشت پرده درخشش مجدد وراتی در زمین فوتبال / جسیکا آیدی !

کد خبر : 101437  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 مرداد 1399
وراتی زمانی در رادار بارسلونا بود

اختصاصی بارسا نیوز - مارکو وراتی گویا به نسخه عالی خود برگشته است

 

زمانی مارکو وراتی یکی از گزینه های اصلی بارسلونا برای تقویت هافبک خود بود , درخشش های این بازیکن در ترکیب psg باعث علاقه بارسا شده بود اما در نهایت ناصر اجازه این انتقال را نداد !

 

بعد از آن وراتی افت شدیدی کرد او دیگر نقش تعیین کننده ای در ترکیب psg نداشت و به شدت هم مصدوم میشد بسیاری از هوادران بارسا در آن زمان از نپیوستن این بازیکن به بارسا به شدت خوشحال بودند.

 

اما این فصل او دگرگون شده است , وراتی در جریان بازی دوستانه تیمش که با نتیجه 5 بر 0 تمام شد خوش درخشید و بار دیگر نشان داد که فرم خوب خود را که در اوایل فصل داشت را نگه داشته است

 

در پاریس اما میگویند در پشت پرده این ماجرا یک زن وجود دارد همانطور که پشت پرده 98.6 درصد همه چیز یک زن وجود دارد! نام او جسیکا آیدی است !

 

وراتی از اوایل سال گذشته با این مدل اشنا شد و با قرنطینه شدن کشور ها به دلیل ویروس کرونا این دو بیش از پیش باهم وقت گذرانده و بهم دیگر نزدیک تر شدند.

از زمان دوستی وراتی با این زن گویا زندگی وراتی متحول شده است او اکنون مرد شماره یک تیمش در خط هافبک است اما رسانه ها و هواداران پاریسی میگویند که این جسیکا است که نقش اصلی را در هافبک تیم psg ایفا میکند.
 

پاری سن ژرمن به تازگی با شکست دادن دورتموند راهی مرحله 1/4 لیگ قهرمانان شده است و قرار است در مرحله بعدی با اتالانتا روبه رو شود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.