پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : خواهم دید , خواهید دید , خواهی ویوگولنزج !

کد خبر : 101570  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 مرداد 1399
مسی راست میگوید همه هوادران بارسلونا خسته شده اند....

اختصاصی بارسا نیوز - به قول لئو مسی همه هوادران از عملکرد اخیر بارسا خسته شده اند.

 

اوضاع این روز ها و چند سال گذشته بارسا برای هیچ هواداران بارسایی خوشایند نیست و نبوده .

 

وقتی لوئیس انریکه از بارسلونا جدا شد همه ما امیدوار به ورود یک مربی و بازیکنانی از لاماسیا و مناسب سبک بارسا بودیم , میخواستیم با وجود مسی تا 5 قهرمانی دیگر هم در لیگ قهرمانان به پیش برویم اما همه چیز نقشه بر اب شد.

 

بارسلونا با وجود گزینه های زیادی که داشت سراغ ارنستو والورده ای رفت که همه اهالی فوتبال او را با سبک فوق دفاعی اش با بیلبائو می شناختند و همین هم شد. با ورود والورده به بارسا عملکرد تیم از فاز هجومی به یک باره بهم ریخت.

 

بارسا از هافبک های رو به جلو به هافبک های نظیر گومز و ویدال و راکیتیچ و ... رسید. تمام سبک هافبک ها به پاس های رو به عقب بیشتر تغییر یافت. خود والورده میگفت که باید هوادران برای رونمایی از بارسای جدید منتشر بمانند و خواهیم دید ها شروع شد...

 

بارسا در زمان والورده بازی ها را میبرد اما هیچ یک از برد ها طعم بارسا را نمیداد , وقتی در لیگ قهرمانان رم و لیورپول را با نتایج بالای 3 گل شکست میداد همه هواداران نگران بازی برگشت بودند چون میدانستند که مثل سال های قبل بارسا قرار نیست حمله کند.

 

زمانی بارسا بازی رفت را 1 بر0 میبرد اما در زمین حریف بازهم رو به جلو بود و هواداران میدانستند که اگر گلی هم خورده شود گل زده ها از راه خواهند زسید اما بارسایی والورده اینطور نبود. میدانستیم اگر 5 بر 0 هم بازی رفت ها را برنده باشیم در بازی برگشت برای صعود به کمی شانس نیاز خواهیم داشت! 

دو حذف تحقیر آمیز نتایج ارنستو والورده ای بود که همه میدانستند قرار نیست کار اعجوبه آوری در بارسا انجام دهد . سال های پایانی حتی تیم در حال کامبک از تیم های لالیگایی هم بود و برای همین تیم مدیریتی مجبور به تغییر سرمربی شد. " خواهیم دید " های هوادران بار دیگر توام با ناراحتی و عصبانیت شد.

 

با اخراج والورده قرار بود بارسا با مربیان بزرگی وارد مذاکره شود اما به یک باره یک نام بیش از همه بر سر زبان ها افتاد , " کیکه ستین " کسی او را نمی شناخت اما باشگاه میگفت صاحب سبک است , شاید اگر ویکی پدیا نبود هنوز هم اطلاعات دقیقی از دوره مربیگری این +60 ساله وجود نداشت.

 

پیش شروع به کار در تمام مصاحبه ها نام یک فرد بارها و بار ها تکرار میشد " یوهان کرایوف " , کسی که سبکش کل تاریخ فوتبال را تغییر داده است برای ما هواداران مثل چندین سال گذشته تنها یک چیز مانده بود " خواهیم دید چه میشود "

در چندین بازی ابتدای تیم اصلا خلق موقعیت نداشت و روی کاغذ کاری جز پاسکاری نمیکرد سبک تیم حتی به پسر یوهان کرایوف هم شبیه نبود چه برسد به خود کرایوف کبیر , رفته رفته در چند بازی تیم درخشید و در این مابین مصاحبه های اغراق آمیز شروع میشد... اما در بازی های دشوار همان آش و همان کاسه بود. تیم یک نیمه مطلق را کلا خلق موقعیت نمیکرد و فقط پاسکاری بود  و در طول بازی هم تعداد شوت های داخل چهارچوبش به اندازه تعداد انگشتان یک دست بود. همین عملکرد لالیگا را به رئال مادریدی تقدیم کرد که مطلقا اوضاع بدتری نسبت به ما داشتند اما بعد از قهرمانی ان ها مشخص شد که اوضاع ما اکنون خیلی بد تر از آن هاست!

 

کیکه ستین اما تنها یک چیز را تکرار میکرد " مقابل ویارئال خوب بودیم و باید مقابل تیم های دیگر ویارئالانه بازی کنیم! " ویارئالی که در بازی مقابل ما انگیزه ای نداشت و سبک بازی اش هم کاملا باز بود . در بازی آخر فصل هم تیم مقابل الاوزی که هیچ هدفی برای بازی مقابل بارسا نداشت با نتیجه پر گل برنده شد و حالا قرار است در اینده همین بازی برای لیگ قهرمانان تکرار شود بله درست متوجه شدید " لیگ قهرمانان " !

 

فعلا هنوز 11 روز به شروع بازی برگشت مقابل ناپولی مانده تیم علاوه بر محرومیت ها چندین مصدوم هم دارد و یک بازیکن هم قهر کرده و در تمرینات حاضر نمیشود , آرتور ملو 

اینکه کار ملو درست است یا غلط بحث جدای است اما اینکه چرا باید همچین اتفاقی رخ بدهد جای سوال است ! , ساری سرمربی یوونتوس در خصوص وضعیت ملو گفت " نمیدانم آنجا چه خبر است اما در تیم من , من به پیانیچ کاملا اعتماد دارم و او تا آخر با ما خواهد بود " ساری +60 ساله کاملا بازیکنانش را درک کرده و میداند که چگونه تیم را مدیریت کند اما برای ستین اینگونه نیست.

 

لئو مسی مجبور است حرف هایش را مقابل دوربین ها بزند تا کیکه ستین با او جلسه ای ترتیب دهد , آرتور ملو بعد از کارلوس پرز دومین بازیکنی بود که مستقیما توسط کیکه ستین از ترکیب کنار گذاشته شدند بدون هیچ دلیلی , سوارزی که میداند مشکل بارسا مدیریت ها و آنلایز نادرست کیکه ستین و دستیاران او است  اما مجبور است آن را جلوی دوربین ها بگوید و ادر سارابیایی که هنوز تجربه حضور در تیم بزرگی را ندارد و نمیداند چطوری خودش را کنترل کند و در نهایت رختکنی که هر هفته دچار یک حاشیه میشود.

 

بله بارسلونا با مربی که فعلا نمیتواند رختکن را هم مدیریت کند میخواهد در لیگ قهرمانانی تلاش کند و قهرمان شود که بایرن مونیخ همین الان هم 2 گانه اش را کامل کرده و منتظر سه گانه است , سیتی که رئال را له کرده و میخواهد داوید سیلوا را با لیگ قهرمانان بدرقه کند , پاری سن ژرمنی که دورتموند را حذف کرده و مشتاق تاریخ سازی است و اتلتیک مادریدی که قهرمان فصل گذشته را با سبک خاص خود حذف کرده است.

 

گتوزو سرمربی ناپولی از اوضاع بارسا آگاه است , میگوید میتوان این بارسا را حذف کرد , بنظر راست هم میگوید با توجه به روند تیم نمیشود اطمینان داد که بارسا مقابل ناپولی صعود خواهد کرد. برای ما هوادران تنها منتظر ماندن و خواهیم دید ها مانده اما اگر کمی هم از فوتبال بدانیم مشخص است که به اندازه ما ناپولی هم برای صعود شانس دارد.

به بازیکنانی چون فاتی و پویچ و پدری و مونچو چشم بسته ایم که شاید تا 5 یا 6 سال دیگر نتوانند در یک بازی تعیین کننده ظاهر شوند , تیم بعد از خروج نیمار 1 میلیارد یورو خرج کرده است اما هیچ چیزی بدست نیاورده است .

 

لئو مسی در همان صحبت های شکست لالیگای تیم حرف همه ما را زد " برای بردن لیگ قهرمانان به تغییرات زیادی نیاز داریم " , اینکه سرجی روبرتو از دفاع راست به هافبک چپ منتقل شود و اینکه سیستم از 4.3.3 به 4.4.2 تغییر پیدا کند تغییرات بزرگی نیستند , تیم به افرادی نیاز دارند که کنترل همه چیز را در دست داشته باشند. ,

 

ما منتظر بارسا در لیگ قهرمانان میمانیم اما میدانیم که قرار است یک جمله را بشنویم " خواهی ویوگولنزج "

 

نویسنده : ایوب

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.