پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رتبه بندی جوانان بارسلونا در این فصل از آنسو فاتی تا ریکی پویچ

کد خبر : 101929  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 مرداد 1399
وبسایت tribuna فصل 5 جوان بارسلونا را ارزیابی کرده است.

اختصاصی بارسا نیوز - قبل از شروع باید بدانیم ما به آن روشی که بازیکنان بزرگسال را ارزیابی می کنیم به جوانان امتیاز نمی دهیم. در این امتیاز دهی عواملی مانند استعداد واقعی بازیکنان ، تجربه قبلی بازیکن ، دقایقی که بازیکن در میدان بوده و نحوه عملکرد وی نیز تاثیر دارد.

1-آنسو فاتی ; نمره: 9/10

بازیکن برجسته فصل 2019/2020 بارسلونا آنسو فاتی است. افراد بسیار کمی قبل از این فصل او را می شناختند ، اما هیچ کسی الان شک ندارد که این وینگر عضو تیم اول بارسلونا است. او در 16 سالگی و بدون انجام حتی یک بازی برای تیم دوم بارسلونا ، غیر قابل تصور است که برای تیم بزرگسالان در 32 بازی ، 8 گل و 1 پاس گل به ثبت رسانده است.

 

2-ریکی پویچ ; نمره : 8/10

برخلاف آنسو فاتی همه از استعداد ریکی پویچ آگاه بودند و همین مسئله هواداران بارسلونا را ناامید می کنند که میبینند با عملکرد به وضوح بهتر از بعضی هافبک های بارسلونا ریکی وقت خود را روی نیمکت ذخیره ها تلف می کند. 

پس از همه گیری ویروس کرونا کیکه ستین به هافبک 20 ساله اعتماد کرد و فارغ التحصیل لاماسیا او را ناامید نکرد. در کل این فصل ریکی برای بارسلونا 12 بازی (578 دقیقه) انجام داده است و 2 پاس گل نیز به ثبت رسانده است. آن چه که واضح است این است که باید فصل بعد به ریکی بیشتر بازی برسد.

 

3-کارلس آنیا ; نمره : 7.5/10

هافبک بارسلونا در بازی اول بارسلونا در برابر اتلتیک بیلبائو تعویض شد و بعد از آن برای 113 روز بدون حتی یک دقیقه بازی از تیم رفت. او سپس در ماه ژانویه به صورت قرضی به رئال بتیس پیوست و در تیم یک شروع عادی داشت اما سپس نقش خود را از دست داد.

هافبک 22 ساله فصل را با یک گل و 2 پاس گل در 24 بازی به پایان رسید که یک نتیجه خوب برای آلنیا محسوب می شود وقتی بدانیم این اولین فصل حرفه ای کامل او محسوب می شود.

 

4-ژان کلر تودیبو ; نمره : 7.5/10

علی رغم پیوستن تودیبو به تیم اول او فقط سه بازی در نیم فصل اول انجام داد و قرض دادن او به شالکه تعجب برانگیز نبود. او در آلمان دوره خوبی داشت و 10 بازی برای شالکه انجام داد با این وجود تودیبو روز های بد هم داشت. او در بازی برابر وردربرمن دچار مصدومیت شد و ادامه فصل را از دست داد.

 

5-رونالد آرائوخو ; نمره : 7/10

دفاع وسط اروگوئه ای در ماه اکتبر او اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد اما موفق ترین بازی وی نبود زیرا 14 دقیقه پس از ورودش به زمین از زمین بازی اخراج شد. مدافع میانی بارسلونا در ادامه خوب کار کرد و سرمربی تیم به او 5 بازی پاداش داد. او هیمنطور دو بازی کامل برابر تیم های آلاوز و مایورکا انجام داد که برای بازیکنی در سن او شاهکار به حساب می آید.

 

شما تا چه حد با این رتبه بندی موافق هستید ؟

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.