پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتورو ویدال / جاسوس بارسلونا در مقابل بایرن مونیخ

کد خبر : 101951  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 مرداد 1399
شانس بالای ویدال برای حضور در مقابل بایرن مونیخ

اختصاصی بارسا نیوز - ویدال شناخت بالایی از بایرن مونیخ دارد.

 

طبق گزارش موندو ، هیچ بازیکن دیگری در بارسلونا وجود ندارد که به اندازه آرتورو ویدال روی سبک بازی و شرایط تیم بایرن مونیخ شناخت داشته باشد. شیلیایی دو فصل پیش راهی بارسلونا شد اما پیش از آن برای 3 سال عضو بایرن مونیخ بود و به خوبی از قدرت این تیم آگاه است.

 

ویدال در بایرن مونیخ با پپ گواردیولا ، آنچلوتی و هاینکس سابقه همکاری دارد و موفق شد بار ها لیگ آلمان را فتح کند اما برای فتح لیگ قهرمانان اروپا همواره ناکام بوده است. ویدال یک بار در مقابل اتلتیکو مادرید و یک بار در مقابل رئال مادرید از صعود به فینال با لباس بایرن مونیخ ناکام بود.

 

دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید با یک رسوایی بزرگ از جانب ویکتور کاسای داور این دیدار بود که 2 گل آفساید سفید پوشان مادریدی را سالم اعلام کرد. در آن بازی ویدال هم به اشتباه اخراج شد.

 

ویدال گفت بود :

این یک دزدی بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا بود.

 

ویدال در دیدار قبلی بارسلونا به علت محرومیت نتوانست حضور پیدا کند اما حالا آماده است تا بتواند با کمک هم تیمی هایش بایرن مونیخ را شکست دهد. ویدال شاید به خوبی نقاط ضعف نویر ، بتوانگ ، آلابا و کیمیش را بداند و در مورد توانایی های مولر و لواندوفسکی به خط دفاعی تیم هشدار بدهد. با توجه به نفشه هایی که ستین دارد به نظر میرسد که آرتورو ویدال در مقابل بایرن مونیخ فیکس خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.