پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : نظرات کاربران بارسا نیوز درباره بازی با بایرن مونیخ ( بخش اول )

کد خبر : 102033  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 مرداد 1399
چالش نویسندگان افتخاری بارسا نیوز

از اعضای سایت برای شرکت در چالش ممنونیم . از روز گذشته شروع به انتشار یادداشت های ارسالی شما عزیزان از طریق کانال تلگرام کردیم . سایر یادداشت ها نیز در دو قسمت منتشر میشود .

 

تعدادی از مخاطبان نسبت به پیروزی بارسلونا ابراز امیدواری کردند اما در این بین تعدادی هم بایرن را برنده بازی میدانند و دلایل خودشان را ارائه کردند .

 

توجه :


تمامی مطالب زیر توسط مخاطبان بارسا نیوز نوشته شده است . درست یا غلط بودن اطلاعات موجود در آنها را از میتوانید طریق نظرات بحث کنید . درخواست میشود در صورت مخالفت با موضوعی خاص حتما دلایل خود را ذکر نمایید .

 

سوالات :


پیشبینی شما از شرایط بارسلونا مقابل بایرن , بررسی ترکیب و نکاتی که فکر میکنید مهم است !

 

آیا ستین توانایی فنی و ابزار لازم برای شکست دادن بایرن مونیخ را دارد ؟

 

**************************************

**************************************

 

ارسالی اکبر رضایی راد :

بایرن مونیخ فعلی یک تیم کاملا هماهنگ و با برنامه ریزی برای تک تک دقایق بازی می باشد بر خلاف بارسلونا که به علت توانایی فنی پایین سرمربی برنامه ریزی آنچنانی برای کل بازی نیز ندارد و تنها امیدها به ساق پای مسی خلاصه می شود.

 

بازیکنان اصلی بایرن مونیخ که در تیم فعلی حضور دارند و از عوامل مهم و نمایش های فعلی این تیم هستند عبارتند از لواندوفسکی و کیمیش و دیویس و گنبری و آلابا که بارسا برای پیروزی و موفقیت در این بازی باید راه ارتباطی نفرات ذکر شده با یکدیگر را خنثی کرده و آنها را کنترل نماید تا بایرن مونیخ از کار بیافتد و بارسا بتواند بر آنها غلبه نماید.

 

**************************************

ارسالی امیر کرایف :

احساس من اینه که بایرن رو خیلی بزرگ کردن از نظر دفاعی تیم ضعیفیه اگه دقت کرده باشین آلابا و هرناندز زمانی که زوج خط دفاعی بایرن مقابل لورکوزن بودن تو فینال دی اف بی پوکال پشتشون زیاد خالی میشد و لورکوزن دوگل بهشون زد و به نظرم ویدال نیمه ی دوم بیاد بهتره چون اگه عقب باشیم تو حمله و پرس کمک میکنه و اگه جلو باشیم یا مساوی میتونه خوب بجنگه و راکیتیچ هم نباید تو باشه چون قشنگ بازی با ناپولی خیلی مواقع توپ رو از پرس در نمیتونست بیاره و ترسو بود .

 

درکل خط هافبک باید بوسکتس و دیانگ و روبرتو باشه و ویدال و پویگ برای تعویض نسبت به شرایط بازی بیان تو و خط دفاع و حمله همون بازیکنای بازی با ناپولی خوبن اگه پاوار نرسه به بازی و کیمیش بره دفاع راست قدرت خط هافبک بایرن کم میشه و و فقط باید مواظب وینگراشون باشیم و دفاع کنارا کم نفوذ کنن ولی باید خط هافبکو از بایرن بگیریم و ترسو نباشیم چون مثه بازی با لیور دفاع اوقدر مطمئنی نداریم و درکل بایرنو زیاد بزرگ نکنید و کسی منکر این نیست .

 

بایرن وضعش بهتره ولی به نظرم میتونیم بایرنو بزنیم اگه بازیکنا روز خوبشون باشهو البته تو این بازی باید مواظب گورتزکا هم باشیم به امید خدا برنده ایم  .

 

**************************************

ارسالی حسین :

اول از همه مربی باید انالیز کنه با تیم هایی که تقریبا با سبک بارسا امسال مشابهت داشته و در مقابل بایرن بازی کردند چگونه بوده و ترکیب دو طرف با چه سبکی بوده

دوم نقاط قوت و ضعف تیم بایرن پیدا کنه

سوم پوشش نقاط ضعفی در خود تیم

چهارم افزایش روحیه و امید به تیم

پنجم عدم حضور راکی

و با احترام سوارز تقریبا 30 یا نهایت 60 دقیقه به میدان ببره

ششم بنا به یکی از دلایل های مثبت بایرن در ضد حمله بال های سمت راست و چپ هستن بهتره البا و سمدو بیشتر در خط دفاعی باشند واماده

هفتم بهترین مکانی که به بایرن بیشتر فشار بیاد میانه و لاین وسط زمین

البته شاید نظر هفتم تاثیر زیادی نذاره و یا شایدم تاثیره خوبی هم بذاره بستگی به ترکیب دو تیم هست

البته دوستان کاربران عزیز از بنده بهتر در باره ی این موضوع میدونند

اینشاالله بازی خوبی ببینیم

 

**************************************

ارسالی اف سی بی ms....o ( هادی ) :

نکات قابل توجه در بارسای فعلی این است که ستین نتوانست نسبت به زمانی که در اختیار داشت مطلوبترین ترکیب را برای ادامه فصل یا حتی بازی‌های پیش رو پیدا کرده و تاکتیک درست و منسجمی را پیاده کند. البته نباید از این نکته گذشت که مصدومیت چند بازیکن هم می‌توانست دخیل باشد ولی بارسا تیمی نبود که نشه از بازیکنان موجود اینهمه با فرازو نشیب بازی کند.

 

نتایج موجود در طول مربی گری ستین حکایت از آماده بودن یا نبودن دو بازیکن داشته که در عقب و جلو تیم بوده یعنی مسی و ترشتگن . پس می‌توان نتیجه گرفت که تیم بجز پاس‌های در طول 90دقیقه گاهی به جز 3یا4 پاس تو عمق مابقی هیچ بوده اند زمان سپری کرده.

 

ولی در تیم مقابل یعنی بایرن که از نوع بازی آنها مشخص است که تمام تیم خوب و عالی در یک چارچوب مشخص و بدون تکیه به یک بازیکن بازی می‌کنند و در تمام تایم بازی هرکسی به کار خودش تکیه می‌کند.
و در دنیای فوتبال امروزی همکاری تیمی در یک تاکتیک مشخص و رو به جلو موفقتر خواهد بود. پس نتیجه این است که بدون هیچ توقع بیجا باید قبول کنیم که مسی می‌تواند در بخش هجومی یا تک ضربات خطر آفرین باشد ولی در فازهای دیگر بارسا نسبت به بایرن تقریبا هیچ شانسی ندارد. این موضوع اصلا ربطی به وجود بازیکن نیست چراکه هر با یکنی تهت تاکتیک مربی کار می‌کند که اگر درست باشد تیم موفق خواهد بود وگرنه شکست تلخی خواهد داشت .

 

دقیقا مثل زمان مارتینو که بارسا شکست بدی را متحمل شد.

باید واقعه بین بود. آیا مسی با ترشتگن می‌توانند ناجی بارسا باشند یا نه باید تا جمعه شب منتظر ماند.

 

**************************************

ارسالی آریا :

بارسا و بایرن یک دیدار حساس در یک چهارم ucl . بایرن با برد قاطع برابر چلسی و یک تیم آماده و با روحیه در برابر بارسایی قرار میگیره که امسال هیچ جامی نگرفته و تشنه لیگ قهرمانان اروپاست و از طرفی این تورنومنت احتمالا تنها و اخرین شانس کیکه ستین سرمربی بارساست.

 

بایرن با ترکیبی آماده به مسابقه خواهد امد. بایرن بیشتر گل های این فصل رو با تکیه بر دو مدافع کناریش یعنی دیویس و کیمیچ که هر دو جوان و بسیار باهوش هستند و قدرت تمام کنندگی لواندوفسکی بهترین گلزن بوندسلیگا و لیگ قهرمانان به ثمر رسونده.

 

اون سمت بارسای ستین معمولا با سیستم 433 همیشگی بازی میکنه هر چند اصلا نشانی از بارسای گواردیولا سالهای گذشته نداره.

 

ترشتگن اماده هست و شاید بعد از مسی تاثیرگذارتین بازیکن فصل بارسا بوده.

 

در خط دفاعی نلسون سمدو در بازیهای اخیر عملکرد خوبی داشته هر چند که کمی در دفاع ضعف دارد و این میتونه یه مشکل اساسی جلوی بایرن باشه. وسط دفاع لنگله با گلی که بازی قبل زد حالا فشار انتقادات رو از روی خودش برداشته و عملکرد خوبی هم داشته. پیکه هم با اینکه جلوی ناپولی در دقایق ابتدایی یه اشتباه بد داشت که منجر به تیر دروازه ناپولی شد اما عملکرد قابل قبولی داشت و احتمالا زوج پیکه لنگله رو خواهیم دید. دفاع چپ آلبا هست که اون هم کمی در دفاع ضعف داره و علی رغم بازی های فوق العاده در فاز هجومی در بعضی بازیها مثل بازی با لیورپول پارسال اشتباهات بدی انجام میدهد.

 

در خط هافبک با بازگشت بوسکتس راکیتیچ احتمالا به نیمکت منتقل میشه تا کنار دیونگ که یه جورایی نقش ژاوی رو داره در بارسا ایفا میکنه بازی میکنه. نقر سوم یا حتی چهارم داخل ترکیب هنوز معلوم نیست. ویدال برگشته و روبرتو هم عملکرد خوبی داشته . همینطور ریکی پویچ ، ایوان راکیتیچ و حتی مونچو هم دست ستین رو برای انتخاب خط هافبک باز گذاشته.

 

خط حمله هم حضور مسی قطعی و سوارز هم به احتمال بالا حضور دارد اما نفر سوم میتونه دمبله که تازه از مصدومیت برگشته یا گریزمان نا آماده این روز ها یا حتی آنسو فاتی جوان ترین گلزن لیگ قهرمانان باشه. به هر حال با این اوصاف شاید بایرن از تیم بهتر و شانس بیشتری برای برد برخوردار باشه اما بارسا نشون داده هیچ چیز غیر ممکن نیست بخصوص در تک بازی ها که شانس جبرانی وجود نخواهد داشت پس باید به جادوی لئو ، مهار های ترشتگن و نبوغ دیونگ امیدوار بود تا شاید با ستین بارسا بتونه به نیمه نهایی صعود کنه .

 

**************************************

ارسالی امير حسينم :

تيم بارسا به كسب يك جام (جام هاي داخلي اعم از كوپا،لاليگا و سوپرجام) در سالهاي اخير عادت كرده كه امسال متاسفانه ناكام موند و البته اين موضوع عطشِ بازيكن ها وهمينطور سرمربي اي كه خيلي دوست داره حداقل يك فصل ديگه روي نيمكت بارسا بشينه روبيشتر كرده.

 

با توجه به اينكه بازي ها تك حذفي هستن و تجربه حرف اول رو در چنين ديدارهايي ميزنه و با لحاظ كردنِ اين پارامتر كه تيم، هافبك خلاق و بازيسازِ باتجربه در اختيار نداره ،ستين باهوشتر عمل خواهد كرد و با وجود فول بك هاي سريعِ بايرن ، ناچاره از سبك معمول بارسا فاصله بگيره و بجاي روي آوردن به مالكيت كه احتمال ضد حمله رو بيشتر ميكنه ( و بايرن هم در ضد حمله فوق العاده خطرناكه) ، تاكيدي روي پاسكاري در نيمه ي حريف نخواهد داشت و احتمالا به ضد حمله روي بياره (اتفاقي كه بعد از گل اولِ ناپولي،مقابلِ اونها هم رخ داد و هم مالكيت رو از دست داديم هم شوت هاي بيشتري به سمت دروازه ي بارسا زده شد كه در اين شرايط حضور دمبله خيلي موثرتر از سوارز خواهد بود) .

 

به احتمال زياد بازي رو با بوسكتس و ديانگ و روبرتو و ويدال شروع خواهد كرد.اگر گل بزنيم،احتمال ورود راكيتيچ بجاي سوارز و بازي با پنج هافبك محتمله و براي اينكه قدرت هجومي كم نشه،پويگ بجاي بوسكتس وارد خواهد شد و ديانگ هافبك دفاعي خواهد بود.اگر گل بخوريم،بسته به زمان بازي،حضور گريزمان و فاتي تقريبا قطعي خواهد بود.

 

در كل ترديدي ندارم كه 442 بازي خواهد كرد و با توجه به اين مورد كه چه زماني گل بزنيم يا بخوريم،پلن هاي زيادي وجود داره.شخصا ترجيح ميدم تا با دمبله در راست و فاتي در چپ و مسي در مركز خط حمله بازي كنه چرا كه توان فاتي و دمبله براي كمك به دفاع هاي كناري (نقطه ي قوت بايرن) بيشتر از گريز و سوارزه و براي هافبك هم با بوسكتس و ديانگ و ويدال(كه با توانايي هاي بازيكن هاي مونيخ آشناست)بازي روشروع كنه و در ادامه با توجه به روندبازي ، تغيير سيستم بده .

 

**************************************

ارسالی هشت جاودانه :

خب یک فینال زود هنگام است متقابل بارسا و بایرن

 

دو تیم بسیار خوب مهاجمان تیم خود رو تغذیه می کنند و تیم بایرن به لحاظ دفاعی بهتر از بلوگرانا است . نقش کلیدی این بازی خطوط دفاعی دو تیم است و بارسلونا در بازی های خارج از خانه نتوانسته خواسته هواداران را برآورده کنه به نظر من زننده گل اول این بازی به راحتی خواهد توانست بر نبض و حساسیت بازی غلبه کند و من امیدوارم این آبی اناری ها بتوانند گل نخست رو بزند از طرفی چون بازی برگشت وجود نداره این نکته حائز اهمیت است .

 

هر دو تیم نقاط قوت و ضعف دارند و هر چه بایرن در حمله قدرتمند است بارسای ستین در مرکز زمین بسیار بهتر بازی می کند و در کنترل بازی مهارت بیشتری دارد اگر ستین بتواند در دفاع بهترین عملکرد را داشته باشد مطمئنا پیروزی مال بارسا است و در دروازه دو تیم ترشتگن این فصل خیلی خوب بازی کرده و اگر در دفاع خیلی اشتباه نداشته باشیم این بازی حساس رو حتما با درخشش لئو برنده خواهیم بود انشاءا...

 

**************************************

ارسالی بیژن_بارسا :

بنده میخوام از یه منظر دیگه به این بازی نگاه کنم و اونم اینه که واقعا ستین از نظر مربیگری هیچ چیزی برای گفتن نداره واین امر کامل میشه توی تعویضها تاکتیکها ارتباط ومدیریت بازیکن وهمچنین برخورد با بازیکنان بزرگ ومصاحبه های غیر حرفه ایش دید .

 

برعکس فیلک نشون داد از یه دستیار سرمربی به یه مربی بسیار خوب با ایده های هجومی عالی بایرن تبدیل کرد و اگه در نظر داشته باشین همین بایرن با کواچ با همین بازیکنان بسیار نتایج فاجعه باری دست پیدا کرد و تیمو توی رده چهارم یا پنجم به فلیک دادن و اون تونست تیم رو به قهرمانی در جام حذفی و لیگ کشور المان برسونه .

 

به نظر بنده ما بازیکنان بزرگ و باتجربه و جوان داریم که با هماهنگ کردن اینها میتونیم راحت تاکتیکامونو به حریفامون دیکته کنیم . ما مسی داریم , گریز , دیونگ , پویچ , دمبله , ترشتگن , سمدو و فاتی و ترکیبی از باتجربه ها وجوانترها  .

 

من میگم مشکل ما نه بازیکن بلکه فقط و فقط یه مربی کار بلد که بتونه باهماهنگ کردن بازیکنای بزرگ باتجربه و بازیکنان جوانی و همچنین سوپر استعدادی مثل مسی و مدیریت کردن رخنکن , مشکل به راحتی قابل حل شدنه .

 

راجب به بازی جمعه شب من میگم بارسا تیمی نیست که بتونه دفاعی بازی کنه یا ضد حمله های سریع مثل زمانی که ما نیمار و سوارز دونده و جنگنده و کینگ در دوران جوانیشو داشتیم بتونه انجام بده . 

 

باتوجه به بازیکنای که ما الان داریم اگه بتونیم از پتانسیل صد درصد شون استفاده کنیم بنده میگم بهترین ترکیب ترشتگن , البا , لنگلت, پیکه, سمدو , دیونگ ,بوسکی , ویدال , گریز , مسی , دمبله .

 

از دقیقه 70 به بعدم سوارز پویچ , سرخی روبرتو, راکی به جای گریز , ویدال, سمدو, دمبله

 

**************************************

ارسالی حسین شلبی :

معمولا بارسلونا وقتی به مشکل میخوره که جلوی تیم های تدافعی قرار بگیره؛نمونش یوونتوس و اتلتیکو مادرید؛همه هم میدونیم که بایرت اینطوری بازی نمیکنه پس بنظرم با یه برنامه ریزی خوب میتونیم به راحتی شکستش بدیم (که از ستین بعیده)

 

در مورد سوالتون هم ستین ابزار لازم رو داره ولی توانایی فنی ستین به حدی نیست که بتونه یه بازی تاکتیکی جلو فلیک رو ببره ! هر دو فولبک بایرن یعنی پاوارد و دیویس توانایی هجومی بسیار زیادی دارن،مخصوصا دیویس .

 

وقتی که بایرن حمله میکنه، هردو فولبکاش اضافه میشن و وینگراش میزنن وسط و مولر کمی عقب تر از این پنج نفر بازی میکنه . دی یونگ و بوسکتس باید فضای جل،ی مدافعان رو پوشش بدن و اگه اینکار رو نکنن گل باران میشیم و همچنین یک هافبک دیگه که به احتمال زیاد ویدال هستش باید مولر رو به طور کامل خنثی کنه . بایرن مطمئنا تو یک سوم دفاعی ما پرس میکن - برای خارج شدن از پرس نیاز به همکاری هایی بین بوسکتس و دی یونگ و سمدو و البا داریم . اگه این چهار بازیکن بتونن از زیرپرس تیم رو خارج کنن شانس موفقیت بالا میره و اگر نتونن فاجعه 2013 دوباره تکرار میشه .

 

در فاز هجومی هم همه امید ها به مسی هستش . سوارز که خارج از خانه تقریبا هیچ کاری نمیکنه . گریزمان رو هم انگار نمیخواد بازی بده . البته امیدوارم گریزمان در بازی با بایرن فیکس باشه , چون بایرن تیمی خواهد بود که توپ رو داره و ما هم فضای زیادی خواهیم داشت

 

البته اگه دمبوز هم اماده بود میتونست کمک کنه اما تجربه نشون داده هر وقت از مصدومیت برمیگرده باید چند تا بازی انجام بده تا رو فرم بیاد : نمونش پارسال جلو لیورپول

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.