پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتایج نظرسنجی مارکا: هواداران بارسلونا خواهان ژاوی و خروج بارتومئو و گاوهای مقدس هستند !

کد خبر : 102149  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 مرداد 1399
نظر شما چیست؟

اختصاصی بارسانیوز- هواداران زیادی در نظرسنجی مارکا شرکت کردند.

 

به گزارش مارکا هواداران بارسلونا خواهان یک پروژه جدید و تغییرات زیادی هستند. آنها خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام هستند و مدیریت را مقصر میدانند.

 

آنها اگرچه ستین را مقصر نمیدانند اما معتقدند که دوران وی در بارسلونا به پایان رسیده و جایگزین وی باید ژاوی باشد. آنها همچنین معتقدند که نصف بیشتر ترکیب به همراه گاوهای مقدس( بازیکنان بزرگ تیم ) باید بارسلونا را ترک کنند.

 

62% این باخت را تقصیر مدیریت میدانند، %32 آن را گردن بازیکنان و تنها %6 این باخت را تقصیر ستین میدانند. دراین بین %77 معتقدند که ستین باید برکنار شود.

 

دراین بین %85 معقتدند که باید انتخابات زودهنگام برگزار شود اما %15 معقتدند که بارتومئو باید تا 2021 بماند.

 

 

همچنین %36 از هواداران بارسلونا دوست دارند ژاوی جایگزین ستین شود، دراین بین %35 به پوچتینو، %12 به کومان و روبرتو مارتینز و تنها %5 به آلگری و لورن بلان رای دادند.

 

هواداران بارسلونا به ترتیب معتقد بودند که تراشتگن، فاتی، ریکی پویگ، دی یانگ، مسی، لنگلت و آرائوخو باید حفظ شوند. نکته جالب این است که مسی نفر پنجم لیست است.

 

درادامه آنها نمیخواهند گاوهای مقدس را در تیم ببینند. هواداران خواهان خروج اومتیتی، سوارز، راکیتیچ، بوسکتس هستند. دراین لیست همچنین نام های گریزمان، آلبا، ویدال، روبرتو و پیکه نیز دیده میشود.

 

 

46% شرکت کنندگان معتقدند که اولویت تقویت باید خط دفاعی باشد، %30 به تقویت خط هافبک و %20 به تقویت خط حمله رای دادند. دراین بین %43 به خرید یک مدافع میانی رای دادند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.