پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : 4 بازیکنی که مناسب تیم کومان نیستند ; 3 بازیکنی که هلندی به آن ها نیاز دارد

کد خبر : 102187  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 مرداد 1399
ورود کومان قطعا خروجی هایی دارد

اختصاصی بارسا نیوز - کومان شاید باعث تغییرات زیادی شود.

 

طبق گزارش Tribuna ، همه منابع معتبر و نزدیک به باشگاه بارسلونا تایید کردند که رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا خواهد بود. در ادامه گزارش نقل و انتقالات را دنبال خواهیم کرد.

 

بازیکنانی که کومان احتمالا علاقه ای به آن ها ندارد

 

کلمنت لنگلت

 

در دیدار مقابل بایرن مونیخ عملکرد این مدافع فرانسوی یک فاجعه بزرگ بود. شکی نیست که کلمنت لنگلت در هر دیدار تلاشش را برای انجام بهترین عملکرد میکند اما شاید ورود کومان به روی نیمکت باعث شود که او خواهان ورود مدافع جدیدی باشد.

 

جوردی آلبا

 

کومان به بازیکنانی علاقه ندارد که تیمش در سمت آن ها ضد حمله بخورد. جوردی آلبا دیگر پا به سن گذاشته و در هنگام هجوم فضای پشت سر او خالی میشود که در دیدار مقابل بایرن مونیخ مشخص شد چقدر وحشتناک است. کومان شاید تصمیم جدیدی برای او بگیرد.

 

آرتورو ویدال

 

داشتن بازیکنان فیزیکی و جنگنده برای هر تیم در اروپا یک ویژگی عالی محسوب میشود اما مرد هلندی بازیکنان فنی را به بازیکنان فیزیکی ترجیح میدهد. با توجه به بالا رفتن سن ویدال ممکن است کومان درخواست فروش او را بدهد.

 

آنتوان گریزمان

 

اگر اداره نتواند از فروش امضا های بزرگ پولی کسب کند این احتمال وجود دارد که گریزمان وارد بازار شود. کومان ترجیح میدهد به جای داشتن بازیکنی چون گریزمان که بعد از گذشت ماه ها هنوز پست و جایگاه مناسبی در ترکیب پیدا نکرده از بال های کناری پر سرعت استفاده کند.

 

بازیکنانی که شاید کومان به آن ها نیاز داشته باشد

 

ماتیاس ده لیخت

 

جذب ماتیاس ده لیخت از یوونتوس میتواند یکی از اولویت های کومان در باشگاه بارسلونا باشد. با ورود احتمالی کومان حالا ماتیاس در بارسلونا میتواند در کنار دو هم وطن خود یعنی کومان و دی یانگ فعالیت کند. ده لیخت میتواند یک جایگزین مناسب برای لنگلت فرانسوی باشد.

 

https://pictures.trbna.com/image/38c8deec-dfd0-4829-ae4c-bdf02b1aa480

 

دالی بلیند

 

یکی از بزرگترین قوانین رونالد کومان این است که یک مدافع پیش از هر چیزی باید وظیفه خود دفاع کردن را انجام دهد. این هلندی میتواند در ترکیب بارسلونا عالی باشد دالی بلیند توانایی بازی در پست مدافع چپ و میانی را دارد.

 

لاتارو مارتینز

 

کومان در تیم ملی هلند اغلب به علت عدم استفاده از یک مهاجم نوک با انتقاد هایی مواجه میشود مسئله ای که به عملکرد هلند هم آسیب میرساند. از همین رو داشتن بازیکنی با همچون لاتارو مارتینز برای کومان یک هدیه بزرگ محسوب میشود.

 

https://pictures.trbna.com/image/811aae10-b3af-4874-b304-a4d822df0669

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.