پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بررسی ترکیب بارسلونا بدون لوئیس سوارز ( 3 پیشنهاد )

کد خبر : 102343  |  زمان ارسال : جمعه 31 مرداد 1399
در ادامه پیشبینی تریبونا از ترکیب بدون سوارز را بررسی میکنیم .

اختصاصی بارسا نیوز - گفته میشود رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا روی لوئیس سوارز حساب باز نمیکند و این بازیکن تیم را ترک خواهد کرد . با توجه به اینکه جایگزین مناسبی برای لوئیس در تیم نداریم , ترکیب به چه صورت میشود ؟

 

گریزمان به عنوان مهاجم مرکزی


سرمربی هلندی گفته میخواهد گریزمان را به پست مطلوب خود بازگرداند . با خروج سوارز , او میتواند تبدیل به گزینه اصلی برای جایگزینی با لوئیس شود . گریزمان در دوران حرفه ای خود در 141 بازی به عنوان مهاجم مرکزی بازی کرده و 75 گل به ثمر رسانده است - او همچنین 26 پاس گل نیز فرستاده است .

 

مسی به عنوان 9 کاذب


یکی از احتمالا قرارگیری مسی در پستی است که گواردیولا از او استفاده میکرد . ستاره 33 ساله با داشتن دو وینگر سریع در اطراف خود , میتواند از پاس های بلند و بی نقص خود استفاده کند و در آخر وارد محوطه شود و تا به حملات پایان دهد . یکی از مزیت های حضور مسی در این پست این است که او مجبور نیست زیاد بدود .

 

 

خرید دنیل مالن


بارسلونا باید دیر یا زود با یک مهاجم قرارداد امضا کند و ممکن است در همین پنجره اینکار انجام شود . به نظر میرسد انتقال لاتارو مارتینز با توجه به قیمت بالایی که دارد عملی نباشد و بنابراین بارسلونا یک گزینه ارزان تر را انتخاب خواهد کرد .

 

دنیل مالن زیر نظر کومان کار کرده است و این بازیکن در فصل گذشته موفق به زدن 17 گل و ثبت 6 پاس گل در 25 بازی برای آیندهوون شد . متاسفانه او به دلیل جراحی زانو تعداد زیادی بازی را از دست داد . حضور مالن در بارسلونا میتواند باعث شود تا کومان سیستم مورد علاقه خودش یعنی 4-2-3-1 را اجرا کند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.