پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بنتیتو ( نامزد انتخابات ) : بارتومئو به دروغ گفتن عادت دارد . میتوانیم خسارات باشگاه را از بارتومئو بگیریم

کد خبر : 102387  |  زمان ارسال : شنبه 1 شهریور 1399
بخش های دیگر مصاحبه را از طریق مطالب مرتبط ( کمی پایین تر ) بخوانید

اختصاصی بارسا نیوز - آگوستی بنتیتو یکی از نامزدهای انتخابات آینده بارسلونا درباره مسائل مختلفی گفتگو کرد . او که گفته بیشتر از 100 پیشنهاد برای بهبود وضعیت فعلی بارسلونا دارد درباره شرایط اقتصادی باشگاه صحبت کرد .

 

این سومین شرکت شما در انتخابات است ..

در سال 2015 ما برنامه انتخاباتی با 100 پیشنهاد داشتیم و اکنون روی آنها کار کرده ایم و بر اساس شرایط فعلی تغییراتی داده شده است .

 

شما پیروز میشوید ؟

فکر میکنم ما بهترین پروژه را برای خروج از این آشفتگی که بارتومئو ایجاد کرده و ما را به درون آن کشیده داریم .

 

اکنون همه میخواهند بارتومئو و تیم او از بین بروند . ما قصد داشتیم اینکار را در سال 2017 با گرفتن رای عدم اعتماد انجام دهیم . این یک مکانیسم قانونی برای مجبور کردن بارتومئو به استعفا بود . یکی از شرم آور ترین اتفاقات کل تاریخ باشگاه یعنی توافق با دادستانی برای 2 جرم مالی رخ داد و ( بارتومئو ) جریمه میلیونی را به بارسلونا تحمیل کرد و راسل و بارتومئو تبرئه شدند .

 

آیا نزدیک بود ؟ ( اشاره به رای گیری عدم اعتماد )

ما تلاش کردیم . بیشتر از 12 هزار و 500 امضا جمع آوری شد و 3 هزار امضا را به دلیل عدم اجازه برای حضور در نیوکمپ از دست دادیم . دادگاه هم موافق بود که من حق داشتم یک بازی دیگر در نیوکمپ امضا جمع کنم .

 

آیا با بارتومئو موافق هستید ؟ او گفت به خاطر مسئولیتی که دارد استعفا نمیدهد

او به دروغ گفتن عادت کرده و اینکار را در ملاء عام انجام میدهد . مصاحبه او با بارسا تی وی یک نمونه دیگر است ( مصاحبه را اینجا بخوانید ) . او در انتهای مدیریت خود است و مقاومت میکند . خوشبختانه به دلیل ویروس کرونا , تیم در خانه بازی نکرد  ( اشاره به اینکه بازی با بایرن رفت و برگشتی نبود ) زیرا در این صورت واکنش ها در شبکه های اجتماعی خیلی بیشتر میشد و درخواست برای استعفا هم همینطور .

 

آیا نگران وضعیت مالی باشگاه هستید ؟

به همان اندازه یا حتی بیشتر از موضوعات ورزشی . ما تردید داریم که بودجه بعدی که در مجمع ارائه میشود منعکس کننده واقعیت ها باشد . من به اطلاعاتی که دارم اعتماد میکنم . من درمورد مهندسی آمار مالی و اطلاعات حسابداری صحبت میکنم .

 

بیشتر توضیح دهید ...

بدهی کل میتواند حدود 800 میلیون یورو باشد . دستمزد ها بیشتر از 600 میلیون یورو است . اگر اینها اصلاح نشود بارسلونا در معرض خطر خواهد بود .

 

خب باید منتظر مجمع ( جلسه سالانه اعضا ) باشیم

این دوره از اهمیت تاریخی برخوردار است زیرا در آخرین مجمع تحت ریاست بارتومئو قرار است در مورد بودجه 2 فصل گذشته رای گیری شود . آنها میتوانند لوایح بودجه را تصویب نکنند مانند پارسال که با افزایش 10 درصدی هزینه ها مخالفت کردند .

 

دقیقا پیشنهاد شما چیست ؟

اگر آنها نتوانند بودجه جدید را تصویب کنند یعنی باید دوباره جمع شوند . قانون مشخصی در این زمینه وجود ندارد اما وقتی هیئت مدیره حمایت اکثریت را بدست نیاورد باید استعفا دهد .

 

و در این صورت بارسلونا را لنگ میگذارید ؟

اینطور نیست زیرا هیئت مدیره جدید مسئولیت اصلاح حساب ها را برعهده میگیرد . اگر خسارات بیشتر از سود 200 میلیون یورویی کسب شده در دوره راسل و بارتومئو باشد , مقامات فعلی با مطالبات جبران خسارت مواجه میشوند . مانند کاری که برای راسل و لاپورتا انجام شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.