پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استویچکوف : ما داریم بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا را با لگد بیرون می کنیم

کد خبر : 102672  |  زمان ارسال : شنبه 8 شهریور 1399
استویچگوف همچنین متعقد است که هیئت مدیره فعلی نشان داده اند که کار با آن ها غیرممکن است.

اختصاصی بارسا نیوز - هریستو استویچکوف ستاره سابق بلغارستانی تیم بارسلونا واکنش تندی نسبت به روج لیونل مسی از بارسلونا نشان داده است. این مرد بلغاری از دیدن لیونل مسی در این شرایط و درخواست خروج او ناراحت است.

 

او درباره رفتار باشگاه با مسی به TUDN گفت :

ما در حال پاک کردن یک اسطوره هستیم ، ما داریم بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا را با لگد بیرون می کنیم. ما در حال لکه دار کردن نام و کاریزمای او هستیم. من عضو باشگاه هستم و به همین دلیل است که می گویمم ما داریم او را لکه دار می کنیم. این هیئت مدیره از دو افسانه استفاده می کند ، یکی به عنوان مربی که کومان است و یکی به عنوان بازیکن که مسی است.

 

او ادامه داد :

این من را ناراحت می کند که اسطوره دیگری از در پشتی بیرون می رود. من همین شرایط را پشت سر گذاشتم. (همچنین) کرایوف ، شوستر ، رونالدو ، ریوالدو و روماریو. آن ها بازیکنان زیادی هستند. این هیئت مدیره نشان داده اند که کار با آن ها بسیار دشوار است. آن ها بر این باورند که ما می خواهیم جایگاه آن ها را بدزدیم اما تنها چیزی که همه ما می خواهیم احترام است. من فکر می کنم ، اگر یک اسطوره از بین برود بسیار دردناک خواهد بود زیرا یک افسانه نمی تواند لکه دار شود.

 

طبق آخرین گزارش ها جوزپ ماریا بارتومئو از فروش لیونل مسی امتناع می ورزد و تنها در صورت پرداخت 700 میلیون یورو بند آزادسازی وی اجازه خروج او را می دهد. به علاوه درخواست ملاقات با بازیکن درباره خروج احتمالی وی را نیز رد کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.