پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فردا , روز مهم در کمپین علیه بارتومئو !

کد خبر : 102973  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 شهریور 1399
یک هفته از فرصت 2 هفته ای کمپین علیه بارتومئو سپری شده است . فردا اولین جزئیات مشخص میشود

اختصاصی بارسا نیوز - خوان لاپورتا رئیس سابق بارسلونا با امضای کمپین گروه " Més que una moció " علیه بارتومئو جان تازه ای به این اقدام بخشید .

 

این گروه که نام آن " فراتر از یک حرکت " با الهام از شعار باشگاه بارسلونا " فراتر از یک باشگاه " است , مورد حمایت لاپورتا قرار گرفت درحالی که سایر نامزدها تاکنون چنین اقدامی انجام نداده اند و فقط به حمایت شفاهی اکتفا کرده اند .

 

اتفاق عجیب اینکه فار یکی از نامزدهای انتخابات ریاست بارسلونا تصمیم گرفته به جای حمایت از کمپین " فراتر از یک حرکت " خودش اقدام به ایجاد کمپین جدیدی کند . بنابراین فار هم دو هفته فرصت دارد تا به آرای لازم برای رای عدم اعتماد به بارتومئو برسد که البته غیرممکن به نظر میرسد ( چون اصلا محبوبیتی ندارد ) .

 

بارتومئو که از رای گیری عدم اعتماد در سال 2017 جان سالم بدر بُرده است , با توجه به اتفاقات اخیر بعید است در رای گیری جدید به همان اندازه خوش شانس باشد .

 

طبق گزارش ها , قرار است تعداد آرای کسب شده در هفته اول کمپین " فراتر از یک حرکت " در روز دوشنبه 7 سپتامبر اعلام شود . این کمپین تنها 2 هفته برای رسیدن به حدود 17 هزار امضا فرصت دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.