پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : شکل بارسلونا کومان چگونه خواهد بود ؟

کد خبر : 103106  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 شهریور 1399
دیانگ ، آنسو فاتی و آنتوان گریزمان نقش های کلیدی خواهند داشت.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا رونالد کومان پس از انتصاب به عنوان سرمربی بارسلونا به دنبال این است که جایگاه خود را نشان دهد. در اصل سبک بازی بلوگرانا مبتنی بر مالکیت توپ به همان شکل باقی خواهد ماند. اما کومان به دنبال این است که نسخه مستقیم تر و پرانرژی تر را به ارمغان بیاورد چیزی که نه ارنستو والورده و نه کیکه ستین قادر به انجام آن نبودند. چیزی که در ابتدا باید درک کنیم این است که مرد هلندی به یک سیستم پایبند نیست.

 

او در دوران کوتاه خود در تیم ملی هلند سیستم 3-4-4 را برگزید که در آن دو هافبک کنترل کننده مایل به دفاع و یک هافبک هجومی بازی می کردند. یکی از آن هافبک های کنترل کننده فرانکی دیانگ بود که پس از درحشش در آژاکس در تیم ملی هلند هم به تاثیرگذاری خود ادامه داد.

 

اگر همان طور که انتظار می رود ، رونالد کومان فرانکی را در پست تخصصی و دلخواهش در نوکمپ بازی بدهد ، آنگاه سرخیو بوسکتس قربانی شده خواهد بود. کومان دوست دارد در خط هافبک خود تحرک و پویایی وجود داشته باشد گرچه او خود زمانی به عنوان هافبک موقعیتی و دفاع بازی می کرد.

 

در کنار دیانگ هم میرالم پیانیچ مفید خواهد بود. در نقش هافبک هجومی نیز در تیم ملی هلند ، جورجینیو واینالدوم 29 ساله برای کومان نقش آفرینی میکرد. بنابراین تعجب آور نیست که مرد هلندی به دنبال به خدمت گرفتن هم وطن خود در این تابستان است. البته اگر واینالدوم نیاید هم بازیکن سابق لیورپول یعنی فیلیپ کوتینیو نیز می تواند در این پست بازی کند. از دیگر گزینه ها نیز می توان به جلوتر بازی کردن پیانیچ ، به عمق رفتن لیونل مسی و یا حتی استفاده از پدری اشاره کرد.

 

کومان دوست دارد وینگرهایش مستقیم بازی کنند و همیشه تیم حریف را برای گلزنی تهدید کنند. آنسو فاتی با این مشخصات می تواند از هر کس دیگری در نوکمپ بهتر باشد ، در حالی که عثمان دمبله نیز می تواند در سیستم جدید سود ببرد. در جلو اگر لائوتارو مارتینز به بارسلونا نیاید ، آنتوان گریزمان می تواندهدایتگر خط حمله بارسلونا باشد. کومان پیش از این درباره ستاره فرانسوی خود گفته بود :

با تمام احترام ، او یک وینگر نیست.

 

اگر گریزمان کار خود را کنار مسی آغاز کند ، سیستم می تواند به 1-3-2-4 تغییر پیدا کند ، در حالی که فوق ستاره آرژانتینی پشت ستاره سابق اتلتیکومادرید قرار بگیرد. از نظر تاکیتیکی کومان دوست دارد تیم هایش پرس کنند و فشار بیاورند چیزی که معمولا در بارسلونا دیده نمی شود. مرد هلندی تمایلی به پرس از بالا ندارد اما به تیم حریف هم اجازه نمی دهد که میدان بارسلونا بیاید.

 

برنامه بازی کومان به طور مختصر شامل فشار آوردن به توپ در خط میانی ، بازپس گیری توپ و بازی مستقیم برای مهاجمان است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.