پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سسک فابرگاس درباره خروج سوارز : کارها را می توان به روش دیگری انجام داد

کد خبر : 103681  |  زمان ارسال : شنبه 5 مهر 1399
فابرگاس هم به مسی ، نیمار و آلوز پیوست.

اختصاصی بارسا نیوز - سسک فابرگاس حالا جدیدترین فوتبالیست مطرحی است که رفتار بارسلونا با اسطوره هایش را زیر سوال می برد. لیونل مسی از باشگاه به دلیل نحوه برخورد با لوئیس سوارز انتقاد کرد.

 

فابرگاس به رسانه ها در فرانسه گفت :

واضح است که باید روزی اتفاق می افتاد. درست است ؟ بازیکنان قدیمی تر ، نسل 87 ، ما روزهای خودمان را داشتیم. بارسلونا باشگاهی است که باید همیشه در اوج باشد. واضح است که شاید کارها می توانست به روش دیگری انجام شود. ما در مورد بازیکنانی صحبت می کنیم که جان خود را برای بارسلونا داده اند ، جام های زیادی کسب کرده ، نمادهای باشگاه و افسانه ها بوده اند. به همین دلیل است که فکر می کنم گاهی اوقات می توان کارها را به روش دیگری انجام داد ، خصوصا در برخورد و نحوه احترام به بازیکنان.

 

فابرگاس ادامه داد :

این موضوع من را کمی ناراحت می کند زیرا آن ها دوستان من هستند. من میدانم که آن ها چه قدر باشگاه را دوست دارند و چه چیزهایی برای باشگاه داده اند. فوتبال فقط آن چیزی نیست که در زمین میبینیم. چیزهای زیادی وجود دارد و ( فوتبالیست ها ) مردم نیز هستند. 

 

او درباره باشگاه گفت :

این روزها شرایط سختی برای باشگاه است. من فکر می کنم همه چیز به زودی و طی چند ماه تغییر خواهد کرد. ما امیدوار هستیم همه چیز بهتر شود و این باشگاه بتواند دوباره در اوج قرار گیرد ، این همان چیزی است که ما می خواهیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.